۲۲ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۵۲
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 83630375
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فوتی تصادفات رانندگی در چهارمحال وبختیاری ۱۵ درصد کاهش یافت

شهرکرد- ایرنا- رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون بر اساس آمار ارائه شده از سوی پزشکی قانونی، تعداد فوتی ناشی از تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی استان ۱۵ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ غلامعلی نوربخش روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بدون اعلام آمار تعداد تصادفات و همچنین تصادفات فوتی در استان افزود: در این مدت تعداد تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان ۶ درصد کاهش داشت.

وی اظهار داشت: تعداد تصادفات جرحی در استان نیز ۴ درصد و تعداد مجروحان حوادث رانندگی نیز ۷ درصد کاهش داشته است.

رییس پلیس راه استان، با بیان اینکه بیشترین علت تصادفات رانندگی و جریمه‌های رانندگی در چهارمحال و بختیاری به علت تخطی از سرعت مطمئنه بوده است، افزود: ۲۳ درصد تصادفات رانندگی در استان به دلیل سرعت غیرمطمئنه است.

نوربخش اظهار داشت: محور شهرکرد به شلمزار و محور لردگان به بروجن از محورهای پر حادثه استان است که بیشترین تعداد تردد و حوادث رانندگی دراین محورها رخ می‌دهد.

به گزارش ایرنا، استان ۳ هزار و ۷۰۰ کیلومتر جاده وجود دارد که ۲۶۰ کیلومتر از جاده‌های استان بزرگراه و ۸۱۶ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۰ کیلومتر راه فرعی و مابقی راه شوسه و درون شهری است.

محورهای مواصلاتی استان چهارمحال و بختیاری به دلیل ارتباط بین استان‌های جنوب و مرکز از محورهای پرتردد و ترانزیت محسوب می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha