تابش: تصمیم ای‌اف‌سی ورزشی نیست

۲۸ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۲۳
کد خبر: 83638202
تابش: تصمیم ای‌اف‌سی ورزشی نیست

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای گرفتن میزبانی از نمایندگان ایران ورزشی نیست، گفت: این حق هواداران ایرانی است که از نزدیک و روی سکوهای ورزشگاه خانگی شاهد تلاش تیم‌های محبوب خود در آسیا باشند.

«مسعود تابش» پس از حضور در نشست مشترک مدیران باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: به این جمع بندی رسیدیم که در کشور خودمان به عنوان میزبان بازی کنیم و به خاطر هواداران، ما نباید محروم بشویم.

وی افزود: وقتی که ما در کشور خود بازی نکنیم، در امتیازگیری دچار مشکل می‌شویم. اجازه بدهید که یک مقدار بیشتر تامل کنیم تا بتوانیم به نتایج بهتری برسیم.

تباش تصریح کرد: کشور ما امن است و مشکلی نداریم. در کشورهای دیگر تظاهرات میلیونی انجام می‌شود اما کشور ما در امنیت خوبی است و این مساله به هیچ وجه ورزشی نیست. فیفا اذعان دارد که سیاست نباید در ورزش دخالت داده شود، اما می‌بینیم که این مساله در حال رخ دادن است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی ایران گفت:‌ در این رابطه زمانی دیگر صحبت‌ خواهد شد.

تابش در خصوص اینکه آیا مهدی تاج از سه روز گذشته از تصمیم AFC با خبر بوده است، خاطرنشان کرد:‌ اینطور نبوده است و دیروز تصمیم گرفته شده و فکر نمی‌کنم هیات رییسه AFC تصمیمی گرفته باشند. در حال حاضر در حد یک اطلاع‌رسانی است.

وی با بیان اینکه نداشتن کرسی در AFC برای فوتبال ایران ضعف است، گفت: این مساله ۱۰۰ درصد تاثیرگذار است. مهدی تاج کرسی خوبی دارد و به طور در راستای عملی نشدن این مساله، از کشور دفاع خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان، ادامه داد: برای دیدار با نمایندگان عربستان در کشور ثالث هم اعتراض داریم و باید این مسائل مورد بررسی قرار گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha