۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۵۹
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 83647019
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارق طلافروشی در شهرستان لردگان

۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۵۹
کد خبر: 83647019
دستگیری سارق طلافروشی در شهرستان لردگان

شهرکرد- ایرنا- فرمانده انتظامی لردگان از شناسایی و دستگیری سارق طلافروشی در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از طلافروشی در لردگان به شیوه کش روزنی، شناسایی و دستگیری سارق در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ سیروس میرزایی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام تحقیقات و اقدامات فنی مخفیگاه سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان افزود: متهم در بازجویی به سرقت از طلافروشی اعتراف و اموال مسروقه شامل ۶ عدد النگو و یک عدد پلاک زنجیر و یک عدد انگشتر به ارزش تقریبی ۶۸۹ میلیون ریال از وی کشف و ضبط شد.

میرزایی گفت: متهم به همراه اموال کشف شده تحویل مراجع قضایی استان شد.
فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری نیز از دستگیری ۵ سارق طلاجات و کشف اموال مسروقه به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

سردار غلامعباس غلامزاده افزود: در پی‌وقوع چندین فقره سرقت طلاجات از منازل در سطح شهرکرد، موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان  مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی گفت: با بررسی پرونده و احتمال اینکه سرقت توسط سارق یا سارقان حرفه‌ای صورت گرفته، تلاش‌های میدانی و تحقیقات لازم در این زمینه آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان افزود: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی ۵ سارق، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.

به گفته وی، ارزش ریالی اموال کشف شده ۲۰ میلیارد ریال توسط کارشناسان برآورد شده که سارقان پس از بازجویی‌های اولیه به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کردند.

شهرستان لردگان در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha