معاون شهردار: امنیت و افزایش حضور در شهر دو موضوع مهم زنان پایتخت است

تهران-ایرنا- معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران با اشاره به ظرفیت تاثیرگذاری این نهاد بر مردم به دلیل ارتباط روزمره با آنان گفت: مهم‌ترین موضوع‌های مربوط به زنان در شهر، تامین امنیت و افزایش فرصت حضور آنان در فضاهای شهری است.

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، محمدرضا جوادی‌یگانه در نشست هم‌اندیشی مدیران امور بانوان ۲۲ منطقه شهرداری درباره نحوه برنامه‌ریزی برای روز زن افزود: برنامه‌هایی که برای بزرگداشت روز زن درنظر گرفته می‌شوند، باید دارای ایده و مفهومی باشند که با زندگی امروز و نیازهای روزمره زنان در ارتباط باشد تا بتواند به عنوان اتفاقی به یادماندنی قلمداد شود.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران نیز در ادامه این نشست گفت: در طول سال برنامه‌های متنوع و مختلفی برای زنان برگزار می‌شود اما ویژگی خاص برنامه‌هایی که برای بزرگداشت روز زن درنظر گرفته می‌شوند ارتباط محتوای برنامه با مفهوم زن بودن و مسائل مختص زنان است.

زهرا بهروزآذر افزود: در نظر داریم حداقل یکی از برنامه‌ها همه زنان شهر تهران را مخاطب قرار دهد و به شکلی باشد که بتوانیم از همه زنان برای حضور در آن دعوت کنیم تا از این طریق به تحقق شعار «تهران؛ شهری برای همه» نزدیک‌تر شویم.

وی بیان کرد: در این راستا ایده‌هایی برای اجرای یک برنامه در سطح تمامی محلات ارائه شده که در حال بررسی هستند.

در ادامه نشست، برنامه‌های پیشنهادی به مناسبت روز زن در سطح شهرداری و شهر تهران مطرح شده توسط مدیران امور بانوان برای اجرا در مناطق ارائه و به بحث و گفت و گو گذاشته شد.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha