۱۲ بهمن ۱۳۹۸، ۲۲:۴۶
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 83656398
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عضو حشدالشعبی: شهادت سردار، سرآغاز شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل است

ارومیه- ایرنا- معاون پیشین حشد الشعبی و یکی از رهبران مقاومت ملی عراق با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها از شهادت سردار سلیمانی پشیمان می‌شوند، گفت: با ترور «حاج قاسم» شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل شروع شد.

سیدهاشم الحیدری شامگاه شنبه در اجتماع سلیمانی‌ها در مسجد جنرال ارومیه افزود: شهید سلیمانی امید قدس بود اما سربازان ولایی بسیاری در زیر بیرق امام خامنه‌ای تربیت شده‌اند و این از برکت خون شهیدان و به خصوص شهید سلیمانی است.
وی ادامه داد: حاج قاسم در تمامی عرصه‌ها نقشه‌های آمریکایی‌ها را نقش برآب کرد و  ایشان در سوریه، عراق و لبنان نقش اول را داشتند.
وی با اشاره به اینکه شهید قاسم سلیمانی هنوز برای ما زنده است، اضافه کرد: حاج قاسم یک پدیده جهانی بوده و اثر خون سردار سلیمانی بسیار گسترده و گرانبهاست.
وی با تاکید بر اینکه حاج قاسم از مخلصان الی‌الله بود، بیان کرد: ترس از دشمن در مکتبش جایی نداشت و تدبیرش دشمنان را کلافه کرده بود.
معاون پیشین حشد الشعبی عراق اضافه کرد: چون آمریکایی‌ها به بن‌بست رسیدند، به تجاوز علیه قاسم سلیمانی اقدام کردند زیرا سردار سلیمانی نقش بی‌بدیلی در جبهه مقاومت داشتند.
الحیدری با اشاره به اینکه قیمت خون شهادت حاج قاسم سلیمانی خروج آمریکا از منطقه و بعد نابودی اسرائیل است، ادامه داد: این فرمایش مقام معظم رهبری است که باید با قطعیت اجرایی شود.
وی بیان کرد: ما با قاطعیت منتقم خون شهید حاج قاسم و ابومهندس خواهیم بود و جبهه مقاومت به طور حتم انتقام این خون‌های ریخته شده را خواهد گرفت.
وی تاکید کرد: به ترامپ احمق می‌گوییم که خون حاج قاسم تا زمانی که شما از منطقه خارج شوید، ماندگار خواهد بود.
مداحی در وصف شهدا از دیگر برنامه‌های این مراسم بود؛ آیینی که با حضور عاشقان سردار دلها و در نخستین روز از چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد و حاضران بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کردند.
سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک موشک از پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha