معاون الحشدالشعبی: پایگاه‌های آمریکا در معرض موشک‌های مقاومت است

قم – ایرنا - معاون الحشد الشعبی عراق، با تاکید بر انتقام سخت جبهه مقاومت از عاملان شهادت ترور سردار شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی، گفت: تمام پایگاه‌های آمریکایی در منطقه و سفارت آمریکا در بغداد و تمام سربازانشان در معرض موشک‌های مقاومت هستند.

به گزارش مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری سه‌شنبه شب در مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت در مسجد مقدس جمکران، با تاکید بر اینکه همه گزینه‌ها در انتقام از آمریکا روی میز قرار دارد، افزود: این تجاوز باید با انتقام سخت که مقام معظم رهبری بر آن تأکید کردند انجام شود.

وی اظهار داشت: بهای خون شهید سلیمانی نابودی اسرائیل غاصب و آمریکاست و به برکت این شهادت ان‌شا الله کل منطقه آزاد خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی فقط مخصوص ایران نیست بلکه  متعلق به کل جبهه مقاومت است، گفت: ترور ایشان، تجاوز آمریکا به یک فرد نیست بلکه تجاوز به‌کل جبهه مقاومت است و گرفتن انتقام سخت، مسئولیت تمام جبهه مقاومت و همه مردان مقاومت از لبنان، سوریه، کشمیر، بحرین، فلسطین، یمن و دیگر کشورهاست.

الحیدری، با بیان اینکه جهاد سردار شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت یکی از مهمترین زمینه سازی ها برای ظهور امام زمان (عج) بود،ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی به هدف بلند خودش که شهادت در راه خدا بود رسید.

معاون الحشد الشعبی با اشاره به اینکه قدس در انتظار قاسم سلیمانی بود، خاطرنشان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همواره دنبال کسب رضای خدا و شهادت بود، خون ایشان یک بشارت مهم برای پیروزی‌های بزرگ در آینده است.

وی با اشاره به اینکه به طور قطع هدف حاج قاسم بعد از شهادتش و با خونش محقق می‌شود، تصریح کرد: بی‌شک تأثیر شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی است، چراکه حاج قاسم یک مرد مهدوی و ایمانی و عاشق خدا و شهادت بود که اعتقاد راسخ به ولایت‌فقیه داشت.

وی با تأکید بر اینکه جهاد حاج قاسم علیه آمریکا و اسرائیل غاصب مصداق عملی انتظار فرج و زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) است، گفت: قطعاً شهادت این بزرگ‌مرد درزمینهٔ سازی ظهور نیز بسیار مؤثرتر خواهد بود.

معاون الحشد الشعبی عراق با اشاره به حضور جمعیت چندمیلیونی در مراسم تشییع حاج قاسم، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای مقاومت، در عراق و ایران گفت: خون شهید سلیمانی به عاشقان و منتظران امام زمان (عج) انگیزه و تحرک زیادی داد و دیدیم همه اقشار در این چند روز به میدان آمدند و این حاصل خون پاک شهید است.

الحیدری افزود: خون ایشان انقلابی برای زمینه‌سازی بزرگ ظهور در پی دارد که مکمل حرکت حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای و جبهه مقاومت در تمام جهان است.

معاون الحشد العشبی ادامه داد: این شهادت امتحانی بزرگ برای تمام شیعیان است و اگر کسی شکی تاکنون درحقانیت ولایت‌فقیه و جبهه مقاومت داشت باید شک و تردیدش با این شهادت رفع شده‌باشد.

صبح جمعه ۱۳ دی‌ماه جاری سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس معاون الحشد الشعبی و چند تن از همراهانشان پس از عمری مجاهدت درحمله تروریستی بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد (عراق) به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha