هم‌اندیشی مدیران سرپرستی‌های روزنامه‌های سراسری خراسان رضوی برگزار شد

مشهد- ایرنا- نشست هم‌اندیشی مدیران سرپرستی‌های روزنامه‌های سراسری خراسان رضوی روز یکشنبه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

معاون فرهنگی و  مطبوعاتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در این نشست گفت: خراسان رضوی فعالترین رسانه‌ها را در کشور دارد و با ۴۰۰ نشریه فعال می توان گفت بعد از تهران  رتبه نخست کشور را در خبرسازی و فرهنگ‌سازی رسانه ای در اختیار دارد.
افشین تحفه‌گر افزود: خبرنگارانی حرفه‌ای در خراسان رضوی مشغول به فعالیت هستند و بسیاری از اخبار در فضای مجازی و مطبوعات نشانی از خبرنگاران این استان را دارد.
وی با بی‌نظیر خواندن همت رسانه ها در پوشش تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مشهد ادامه داد: بدرقه ملت ایران از سرباز وطن در مشهد بسیار با شکوه برگزار شد و رسانه‌های استان به بهترین شکل آن را بازتاب داده و به خوبی در این عرصه نقش آفرینی کردند.
معاون فرهنگی و  مطبوعاتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: انتخابات نیز از مهمترین رویدادهای پیش‌رو و مرجع مشروعیت بخشی به نظام است و رسانه‌ها نیز باید برای ایجاد نشاط در برگزاری انتخابات، بر اساس مبانی قانونی تلاش کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: رسانه‌ها علمدار حرکت بصیرت‌بخشی به مردم هستند و وظیفه سنگینی برعهده دارند.
عباس محمدیان افزود: امروز قرارگاه رسانه‌ای خراسان رضوی به الگویی کشوری تبدیل شده و رسانه‌های خراسان رضوی در جریان‌سازی پیشگام هستند.
دست کم ۷۹ پایگاه خبری، ۳۵ سرپرستی روزنامه، ۱۵ خبرگزاری و پنج روزنامه در استان خراسان رضوی فعالیت دارند و ۱۸۰ خبرنگار، عکاس و گرافیست عضو خانه مطبوعات خراسان رضوی هستند. 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha