ستادهای نماز جمعه خراسان رضوی از ظرفیت رسانه‌ای استان بیشتر بهره‌مند می‌شوند

مشهد- ایرنا- رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: استفاده از ظرفیت‌های حرفه‌ای بسیج رسانه در شهرستان‌ها جهت تولید محتوا در هفته نامه‌ها و منشورات ستادهای برگزاری نماز جمعه استان در دستور کار قرار گرفته است.

عباس محمدیان روز سه شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: در تفاهم‌نامه‌ای که امروز با مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی به امضا رسید علاوه بر مورد یاد شده فراهم آوردن فرصت‌های مناسب رسانه‌ای برای ارتقای سطح کیفی اطلاع رسانی هدفمند نیز مورد نظر است.

وی ادامه داد: این تفاهم‌نامه به منظور دستیابی به اهداف مشترک و ارتقای سطح تعامل سازنده بین دو نهاد فرهنگی و رسانه‌ای، امضا شد.
رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های آموزشی و تخصصی بسیج رسانه در حوزه‌های اطلاع رسانی و فضای مجازی در همایش‌های ائمه جمعه نیز مورد توجه خواهد بود و حمایت و همکاری سازمان در راه اندازی و فعال کردن شورای رسانه نهاد امامت جمعه با هدف پشتیبانی هر چه بیشتر جبهه رسانه‌های همسو و انقلابی استان از دیگر اهداف تفاهم‌نامه یاد شده است.

هم اکنون دو هزار و ۱۰۰ خبرنگار، عکاس، فیلمبردار، مستندساز و دست‌اندرکار امور رسانه در استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی فعالیت دارند که هزار و ۳۲۰ نفر از این تعداد، عضو سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha