حواشی پایان مسابقه تیم‌های شهید قندی یزد و خرم‌آباد پیگیری می‌شود

یزد- ایرنا- رییس هیات فوتبال استان یزد گفت: حاشیه های پایان دیدار تیم‌های شهید قندی و خیبر خرم‌آباد در چارچوب لیگ دسته ۲ فوتبال کشور که در ورزشگاه شهید نصیری برگزار شد، از سوی این هیات و ناظر اعزامی فدراسیون با جدیت تمام پیگیری و اقدام مناسب به عمل می‌آید .

تیم شهیدقندی یزد در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور عصر یکشنبه در دیدار خانگی تیم خیبر خرم‌آباد را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

کادر فنی و فوتبالیست های خیبر پس از سوت پایان بازی در اعتراض به تصمیم داور در اعلام ضربه پنالتی معترض شدند.

عبدالرضا دستا روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اتفاق ها در رقابت‌های فوتبال ،خصوصا در این دیدار و سایر مسابقات رصد و توسط فدراسیون و ناظران اعزامی بررسی و پیگیری می‌شود تا پیکارها در فضایی قانونی و سالم ادامه یابد.

وی ادامه داد: تاکنون از سوی عوامل برگزارکننده رقابت‌ها ،این هیات و ناظر فدراسیون اقدام‌ پیشگیری در مسابقات لیگ‌های مختلف صورت گرفته و این روند با قوت و درایت ادامه خواهد داشت.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: با جدیت مسائل و حواشی‌ ورزش و فوتبال در چارچوب قانون همواره پیگیری شده و همچنین این موضوع در خصوص دیدار شهید قندی یزد و خیبر خرم آباد بررسی می‌شود.

مسعود شریعتی افزود: این موارد دقیقا به وزارت ورزش و جوانان ، فدراسیون و سایر مراجع منعکس و پیگیر می‌شود تا خبرنگاران با آرامش و فراغ بال به برنامه‌ها و وظایف خود در انعکاس اخبار ورزشی اقدام کنند و تیم ها همه نگران نباشند.

شهید قندی در گروه یک با شهرداری فومن، اتحاد کامیاران، شهرداری همدان، شهرداری آستارا ، نماینده بجنورد، پرسپولیس گناوه، اسپین قزوین،  اروند خرمشهر، فولادنوین اهواز ، مس نوین کرمان،  میلادمهر تهران، استقلال ملاثانی و  خیبر خرم‌آباد هم‌گروه است.

مسابقات لیگ دسته ۲ فوتبال کشور با حضور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی برگزار می‌شود.

هم اکنون تیم‌های یزد لوله و شهید قندی به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور دارند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه بازی می‌کنند.

سالانه حدود ۶۰۰ مسابقه فوتبال در لیگ‌های استانی برگزار می‌شود که این امر نقش مهمی در توسعه این رشته در شهرها و روستاهای یزد دارد.

استان یزد با ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده ، ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha