۱۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۲۴
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 83658256
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایده‌های هنرمندان در زیباسازی فضای شهر سنندج استفاده می‌شود

سنندج - ایرنا - رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از هنرمندان خواست با ارائه طرح‌ها و ایده‌های نو خود شهرداری را در فضاسازی و زیبا سازی شهر بازی کنند.

شرمین شریفی روز دوشنبه با بیان اینکه در راستای استفاده از طرحهای نو در فضا سازی محیطی سطح شهر فراخوان دو سالانه بهارانه هنرهای محیطی سنندج منتشر شد، افزود: استفاده از طرح‌های نو و ابتکاری هنرمندان در فضا سازی سطح شهر و همچنین اُلمان‌های موضوعی از اهداف و برنامه های این سازمان است.
وی اظهار داشت: هنرمندان می‌توانند در محورهای سنندج شهر خلاق موسیقی، هنرهای محیطی و آذین بندی خلاق و نوگرا، دیوارهای کوچک شهر من، تخم مرغ‌های نوروزی، بخش مجسمه‌های موقت نوروزی، طراحی اِلمان سبز و هفت‌سین این فراخوان شرکت کنند.

رییس سازمان سیما، منظر و فضاسازی شهری شهرداری سنندج یادآور شد: هنرمندان جهت شرکت در این فراخوان می‌توانند به سنندج – بلوار کردستان سازمان سیما و منظر و یا به سایت شهرداری سنندج به آدرس  www.e-sanandaj.ir مراجعه و یا با شماره تماس ۳۳۱۵۷۱۸۰ – ۳۳۱۶۰۵۲۴-۰۸۷ تماس بگیرند.

وی با بیان اینکه هنرمندان تا اول اسفند جاری فرصت دارند طرح‌ها و ایده‌های خودرا در محورهای ذکر شده در این فراخوان ارسال کنند، افزود: طرح‌های ارسالی در کارگروه هنرهای محیطی سازمان مطرح و در صورت تایید طرح‌ها با هنرمند در خصوص اجرای طرح قرارداد منعقد و در سطح شهر اجرا خواهد شد.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha