۱۴ بهمن ۱۳۹۸، ۲۲:۰۴
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 83659504
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره‌برداری از ۹ طرح عمرانی، آموزشی و خدماتی در میاندوآب

مهاباد- ایرنا- ۹ طرح عمرانی، آموزشی و خدماتی در سومین روز از دهه مبارک فجر امسال با حضور مسوولان در بخش مرحمت‌آباد میاندوآب به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، این طرح‌ها شامل ۶ پروژه برق‌رسانی در شهر چهاربرج و میاندوآب، طرح عمران شهری در چهاربرج و تحویل ۲ باب مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

مدیر امور توزیع برق میاندوآب در این آیین گفت: این پروژه‌ها شامل توسعه شبکه و رفع ولتاژ پشت انبار اداره غله در خیابان سرباز شهر میاندوآب، توسعه و بازسازی شبکه روستای «داش‌تپه» جهت رفع ضعف ولتاژ، تامین روشنایی معابر کمربندی شهید اوجاقی شهر چهاربرج، رفع ضعف ولتاژ مشترکان در روستای «داش‌تپه»، توسعه و بازسازی شبکه روستای «گاومیش‌گلی» جهت رفع ضعف ولتاژ، توسعه و بازسازی شبکه روستای «چالخماز» جهت رفع ضعف ولتاژ مشترکان است‌.

جمال کاظمی‌ افزود: برای احداث این پروژها در مجموع ۶ میلیارد و ۳۳۷ میلیون ریال از منابع داخلی و استاتی هزینه شده‌است.

شهردار چهاربرج نیز در خصوص طرح عمران شهری افتتاحی در این شهر گفت: احداث خیابان ۲۴ متری به طول ۶۸۰ متر و زیرسازی این طرح را شامل می‌شود.

رضا مقدم افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۲۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از منابع داخلی و استانی هزینه شده‌است.

فخرالدین صمدی بخشدار مرحمت‌آباد هم از مسیرگشایی به طول چهار هزار مترمربع، جدول‌گذاری به طول ۶ هزار و ۷۰۰ متر، زیرسازی و آسفالت معابر ۵۷ هزار مترمربع در روستاهای «قپچاق»، «شعبانلو»، «ابراهیم حصاری»، «خزینه قدیم» خبر داد و اظهار کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

همچنین امروز، کلنگ‌ احداث مدرسه ۶ کلاسه مشارکتی خیرساز در روستای «مظفرآباد» و آسفالت معابر روستایی در بخش مرحمت‌آباد میاندوآب بر زمین زده شد.

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه‌ساز میاندوآب در این آیین اظهار داشت: این مدرسه با مشارکت خانواده مرحوم «لک‌زاده» ساخته می‌شود.

محمد نژادمحمد افزود: این مدرسه در زمینی به مساحت ۳۹۲ مترمربع  و با برآورد هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار احداث می‌شود.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی ۱۱ باب مدرسه به طور همزمان در این شهرستان آغاز و هفت باب نیز طی دهه فجر تحویل آموزش و پرورش میاندوآب می‌شود.

همزمان با دهه مبارک فجر، ۱۱۶ طرح عمرانی و خدماتی با هزینه ۴۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha