۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۷:۵۳
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 83660852
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ایجاد وقف جمعی برای تقویت جبهه مقاومت

شهرری - ایرنا - معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: ایجاد وقف جمعی و درآمدهای پایدار به عنوان حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت به صورت مردمی ایجاد خواهد شد.

حجت الاسلام غلامرضا عادل امروز سه شنبه در همایش نسل سلیمانی ها که در آستان شیخ صدوق ابن بابویه شهرری با حضور شماری از مسئولان شهرستان ری و جمعی از خانواده شهدا و دانش آموزان برگزار شد، اظهار داشت: طرح وقف جمعی در حال آماده سازی بوده و با نام طرح مشارکتی حاج قاسم سلیمانی در راستای پشتیبانی از جبهه مقاومت تا ۲۲ بهمن و اربعین سردار سلیمانی ایجاد و اجرایی می شود.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری پس از شهادت سردار سلیمانی کلید واژه قوی شدن برای حرکت به سوی پیشرفت و مبارزه با ظلم را دادند، افزود: تمام ملت ایران خواستار حمایت و تداوم جبهه مقاومت هستند.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خاطر نشان کرد: آثار نقش و حضور سردار سلیمانی و جبهه مقاومت در منطقه نمایان شده است.
وی ادامه داد: استکبار جهانی و دشمنان مکتب اسلام و قرآن درصدد از بین بردن آزادی خواهی در منطقه بودند اما حضور سردار سلیمانی آنها را از تحقق اهدافشان دور و مایوس کرد.
عادل خاطر نشان کرد: شهادت سردار سلیمانی جوشش و موج عظیمی در زمینه حمایت از جبهه مقاومت را به وجود آورد.
این مسئول اضافه کرد: هیچ گونه شک و شبهه ای در زمینه خواست ملت ایران برای تقویت جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویان و استکبار مخصوصا آمریکا و اسرائیل وجود ندارد.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: تبیین شهدا در جبهه مقاومت و همچنین سردار سلیمانی از برنامه های اوقاف به شمار می رود.
وی افزود: ملت ایران باید خود را از بعد علمی، اقتصادی و ایستادگی در برابر دشمنان قوی کند.
عادل اضافه کرد: اگر چه حاج قاسم سلیمانی شهید شد اما خون شهدا موجب عزت و اقتدار ایران شد و پایه های ظلم و استکبار را به لرزه درآورد.
این مسئول یاد آور شد: خون شهدا زمینه ساز فروپاشی کاخ ستم و متزلزل شدن پایه های ستم در جهان خواهد شد.
در پایان این مراسم از خانواده های شهید وحید زمانی نیا و مصطفی محمد میرزایی تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha