طرح توسعه اورژانس بیمارستان شهدای بندرلنگه افتتاح شد

بندرعباس- ایرنا- همزمان با چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و دومین روز از سفر دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان هرمزگان، طرح توسعه و بهسازی اورژانس بیمارستان شهدای بندرلنگه افتتاح شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عصر سه شنبه در مراسم بهره برداری از این طرح اظهار داشت: طرح توسعه و بهسازی اورژانس بیمارستان شهدای بندرلنگه، یک طرح مشارکتی خیرساز است که در فضایی به وسعت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع اجرا شده است.

دکتر حسین فرشیدی افزود: در اجرای این طرح ۵۰ میلیارد ریال یکی از خیران حوزه سلامت هزینه کرده و ۸۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تامین شده است.

وی با اشاره به اجرای این طرح درمانی در مدت یکسال، گفت: این بخش شامل ۲۹ تخت از جمله ۱۸ تخت بستری، دو تخت تروما، سه  تخت سی پی آر و شش تخت تحت نظر است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از عصر روز گذشته به منظور بهره برداری از ۱۱۷ طرح بهداشتی و درمانی با اعتبار ۲۲۰ میلیارد تومان به استان هرمزگان سفر کرده است.

بخشی از این طرح ها از جمله دانشکده پرستاری و مامایی، دستگاه شتاب دهنده خطی انرژی بالا، بخش دیالیز و بخش بی آی سی یو بیمارستان شهید محمدی روز گذشته مورد بهره برداری قرار گرفت.

وزیر بهداشت در جریان سفر امروز به شهرستان بستک، از بخش های مختلف بیمارستان شهدای این شهرستان بازدید و از بیماران بستری در بخش های مختلف نیز عیادت کرد.

شهرستان بندرلنگه در ۲۴۰ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha