۲۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۴۱
کد خبرنگار: 2961
کد خبر: 83661418
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس ستاد: تمام شرایط برای برگزاری انتخابات سالم در بافق فراهم است

یزد - ایرنا - رییس ستاد انتخابات بافق گفت: تمام شرایط اجرایی، نظارتی ، بازرسی، انتظامی و پشتیبانی برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان فراهم است.

حسن تفکری روز چهارشنبه در نشستی در محل فرمانداری افزود:  تمام شعبه های اخذ به صورت میدانی مورد بازدید و مکان یابی قرار گرفت و امکانات نیز بررسی شد.

به گفته معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بافق، تاکنون ۳۸ شعبه اخذ رای تعیین و به تصویب هیات اجرایی رسید که از این تعداد ۱۱ مورد روستایی ، ۲ شعبه سیار و بقیه به عنوان ثابت در حوزه شهری آرای مردم را جمع آوری می‌کند و هر گونه تغییر و تحول در شعبه های اخذ رای در سامانه انتخابات ثبت شده است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان بافق  تصریح کرد: تمامی ماموریت‌های اجرایی به صورت روز شمار انتخابات انجام شد و اعضای مورد نیاز شعبه های شهرستان  و نمایندگان فرمانداری برای حضور در شعبه ها شناسایی و تعیین شدند.

تفکری جمعیت شهرستان را ۵۴ هزار نفر بیان کرد و گفت: تمام  افراد بالای ۱۸ سال حق رای دارند، هنوز تعداد افراد واجد شرایط از سوی وزارت کشور اعلام نشده است.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین وظیفه ستاد، ایجاد و برقراری امنیت، سلامت انتخابات و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بافق  در ادامه با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات اضافه کرد: حضور حداکثری نشان دهنده مشروعیت و اقتدار نظام است باید برای فراهم کردن زمینه های این حضور  در پای صندوق های رای تلاش کنیم و بدون اعمال سلیقه شاهد برگزاری انتخابات سالم  و پر شور و با نشاط با علایق سیاسی مختلف باشیم.

مرکز حوزه انتخابیه مهریز که شامل شهرستان های بافق، مهریز، ابرکوه،خاتم و بهاباد است، با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد .

در مجلس شورای اسلامی  ۲۹۰  نماینده  از ۳۱ استان حضور دارند.   

دوم اسفند ماه سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در چهار حوزه انتخابیه استان یزد برگزار می‌شود.

مرکز شهرستان ۵۴ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha