رییس ستاد انتخابات یزد: چشم جهانیان به خلق حماسه هشتم تیرماه دوخته شده است

یزد- ایرنا- رییس ستاد انتخابات استان یزد گفت: چشم جهانیان به حماسه آفرینی ملت قهرمان ایران در هشتم تیرماه جاری و مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری دوخته شده است.

به گزارش ایرنا، "علی اکبر عزیزی" پنجشنبه شب در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان با ستاد انتخابات بافق افزود: همه چیز برای رای‌گیری و حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو فراهم است.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور حداکثری مردم حتی در دورترین نقاط وجود دارد، بنابراین از تمامی مردم شریف و انقلابی دارالعباده دعوت می‌شود تا یکبار دیگر با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رای در هشتم تیرماه در سرنوشت کشور سهیم باشند.

همچنین "ابوالقاسم دهقان" فرماندار بافق به اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان اشاره کرد که در این زمینه همه اقدامات انجام شده و مشکلی وجود ندارد.

در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان بافق ۴۳ شعبه رای گیری وجود دارد که از این تعداد ۳۲ شعبه ثابت و ۱۱ شعبه سیار است.

بیش از ۹۰۰ نفر نیروی اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی و امنیتی در شهر و مناطق روستایی شهرستان در امر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری همکاری دارند.

مرکز شهرستان بافق در ۱۱۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha