۱۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۳۸
کد خبرنگار: 1176
کد خبر: 83662509
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶ طرح شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان افتتاح شد

زاهدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: ۱۶پروژه برقرسانی، اصلاح و توسعه شبکه همزمان با ایام الله دهه فجر در شهرستان‌های میرجاوه، قصرقند و چابهار افتتاح شد.

خلیل عوض زاده روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۹ پروژه برقرسانی با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان در حوزه شهرستان چابهار افتتاح شد.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها با حجم شبکه‌ای فشار متوسط ۳۷ کیلومتر و حجم شبکه‌ای متوسط ۲۸ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۹۱ دستگاه ترانس جدید به حجم شبکه برق چابهار اضافه شد، گفت: ۲ هزار و ۸۰۰ خانوار این شهرستان از پروژه‌های افتتاحیه دهه فجر امسال بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: پنج پروژه با اعتبار ۱۸۳ میلیون تومان در حوزه شهرستان میرجاوه افتتاح شد.

عوض زاده اظهار داشت: برقرسانی به روستای فاقد برق نوروز آلاده، اصلاح شبکه روستای رنگرزان، اصلاح شبکه روستای شکرآباد، اصلاح شبکه روستای حسن آباد و توسعه روستایی صاحبداد پروژه‌های افتتاح شده در شهرستان میرجاوه بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین ۲ پروژه توسعه شبکه برق روستایی و شهری در شهرستان قصرقند نیز به بهره‌برداری رسید.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در خصوص پروژه توسعه شبکه روستایی قصرقند اظهار داشت: یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در این بخش هزینه و روستای هلنچگان با ۶۰ خانوار جمعیت به نمایندگی از این بخش با حجم یک کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و یک دستگاه ترانس از نعمت برق به شکل بهینه بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: در حوزه شبکه شهری چهار کیلومتر توسعه همراه با پنج دستگاه ترانس با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

عوض زاده گفت: با توجه به توسعه شبکه برق در حوزه‌های عنوان شده تابستان سال آینده افت ولتاژ در این مناطق را نخواهیم داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha