۱۹ بهمن ۱۳۹۸، ۱۸:۵۷
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 83666121
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ طرح در جنوب خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید

۱۹ بهمن ۱۳۹۸، ۱۸:۵۷
کد خبر: 83666121
۱۰ طرح در جنوب خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید

گناباد- ایرنا- همزمان با هشتمین روز دهه فجر ۱۰ طرح مختلف با هزینه ۲۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال روز شنبه در شهرستان‌های گناباد، بجستان و خواف در جنوب استان خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

از این تعداد سه طرح با هزینه ۲۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در گناباد، چهار طرح با هزینه ۱۶۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در خواف و سه طرح با هزینه ۳۶ میلیارد ریال در شهرستان بجستان به ثمر نشست.

سه طرح که در شهرستان گناباد بهره برداری شد شامل مرکز فرآوری و بسته بندی زعفران و پسته آسیا ثمر، مرکز رفاه و خانواده و واحد مسکونی مددجویان زیرپوشش بهزیستی گناباد است.

مرکز فرآوری و بسته بندی زعفران آسیا ثمر گناباد در وسعت یک هزار متر مربع با هزینه ۲۵ میلیارد ریال راه اندازی شده و با بهره برداری از آن برای ۲۵ نفر اشتغال ایجاد شد.

مرکز رفاه و خانواده بهزیستی گناباد هم در وسعت ۲۵۰ مترمربع با هزینه ۶۵۰ میلیون ریال و سه واحد مددجویان زیرپوشش بهزیستی نیز در مناطق روستایی این شهرستان هر کدام به وسعت ۷۵ مترمربع و با هزینه یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

خواف

طرحهایی که در هشتمین روز دهه فجر در شهرستان خواف به ثمر نشست شامل گازرسانی به روستاهای بخش جلگه زوزن  با هزینه ۱۵۰ میلیارد ریال، آموزشگاه سه کلاسه و چمن مصنوعی روستاهای لاخی و قاسم آباد و آسفالت معابر روستای اسدآباد با هزینه ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است.

بجستان

واحد تولیدی و بسته بندی آب معدنی یلدا نوش با هزینه ۲۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۰ نفر، گلخانه محصولات کشاورزی برادران و مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه سپهبد شهید سلیمانی با هزینه ۱۶ میلیارد ریال نیز طرح‌های به بهره برداری رسیده در شهرستان بجستان را تشکیل می‌دهند.

طی دهه فجر ۲۰۴ طرح در مجموع با هزینه هزار و ۴۰۲ میلیارد و ۵۹۳ میلیون ریال در شهرستان‌های گناباد، بجستان و خواف در جنوب استان خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد.

شهرستان‌های گناباد، بجستان و خواف با ۲۸۰ هزار نفر جمعیت به ترتیب در ۲۸۷ ، ۲۷۸ و ۲۶۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha