هزینه حدود ۹ هزار میلیارد ریالی دولت برای توسعه شهرستان آمل

ساری - ایرنا - فرماندار آمل گفت که دولت تدبیر و امید تا کنون هشت هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال برای توسعه در همه زمینه ها در این شهرستان هزینه کرده است.

جعفر رسولی روز یکشنبه در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان افزود : از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید در سال ۹۲ تاکنون تعداد یکهزار و ۱۱۱ پروژه عمرانی، زیرساختی و خدماتی در شهرستان آمل به بهره برداری رسید که برای آن هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شد.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم و دوازدهم در بدترین شرایط اقتصادی و تنگناهای مالی به سر می برد، ادامه داد : تمامی اعتبارات توسعه ای شهرستان آمل فقط توسط دولت و بدون کمک بخش خصوصی تامین شده است.

فرماندار آمل با بیان اینکه دولت اهتمام ویژه ای در اتمام پروژه ها و بهره برداری طرح‌های نیمه تمام دارد ادامه داد : این تنها میزان پروژه های است که به بهره برداری رسیده است و پروژه های همچون سد هراز و چهاربانده شدن محور هراز و کمربندی هزارسنگر  پیشرفت شایسته ای داشته و تمام سعی ما بهره برداری و افتتاح ِ پروژه ها در اسرع وقت است .

رسولی همچنین افتتاح ۱۶۸واحد تولیدی و خدماتی را از دستاوردهای دولت دولت تدبیر و امید در شهرستان آمل نام برد و افزود: برای این تعداد واحد تولیدی هشت هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شد.

وی با بیان اینکه بعضی به دنبال تخریب دولت هستند گفت: در انتخابات همواره دیواری کوتاه تر از دولت وجود ندارد و برخی به دنبال  این هستند که ناکارآمدی دولت  را ترویج دهند در حالی که آمار اعلام شده  تنها بخشی از عملکرد دولت در یکی از شهرستان های استان مازندران است .

فرماندار آمل ادامه داد: نه تنها دشمنان خارجی نظام بلکه در داخل نیز بعضی از افراد دانسته یا ندانسته مدیران را به نا کارامدی متهم می کنند و می خواهند مردم را نا امید کنند .

فرماندار ویژه شهرستان آمل خواستار تشریح عملکرد و خدمات  دولت و نظام توسط مدیران شهرستان  شد و گفت : اطلاع رسانی به مردم، امید را در جامعه افزایش خواهد داد.

وی افزود:  هدف دشمن  مایوس کردن مردم است تا از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو  که پشتوانهی نظام است جلوگیری کند و این وظیفه ی ما است که با بیان عملکرد نظام جمهوری اسلامی و دولت، امید را در جامعه تزریق کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha