افتتاح ۸.۵ میلیارد ریال طرح در حوزه فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی

ارومیه- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای سال جاری با وجود مشکلات مالی و اقتصادی، بیش از هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال طرح در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان به بهره‌برداری رسیده‌است.

آیدین رحمانی روز دوشنبه در آیین بهره برداری پروژه‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی افزود: بهره‌برداری از این طرح‌ها با این میزان اعتبار هزینه شده در حوزه فناوری اطلاعات در استان کم نظیر است.

وی اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌ها در حوزه فناوری باید منجر به اشتغال، ثروت و رونق تولید در استان شود و در این زمینه حمایت‌های لازم از  سوی دولت صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: بهره‌مندی از کسب و کار در فضای مجازی در دستور کار دولت قرار دارد و با هماهنگی دستگاه‌های مختلف شرایط برای رونق کسب و کار در فضای مجازی را در استان فراهم می‌کنیم.

رحمانی گفت: در دهه مبارک فجر امسال ۵۹۴ پروژه عمرانی و اقتصادی و خدماتی در استان افتتاح و کلنگ زنی شده و برای بهره‌برداری و کلنگ زنی این تعداد طرح در مجموع بیش از  ۲۱ هزار و ۵۷۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش ایرنا، طی دهه‌فجر امسال ۴۶۷ برنامه فرهنگی اجرا، ۵۳۹ طرح افتتاح و ۵۵ طرح کلنگ‌زنی می‌شود؛ رویکرد اصلی در اجرای این طرح‌ها تقویت امید و ایجاد نشاط در بین مردم است که می‌تواند موتور محرکی برای ادامه راه پرافتخار ایران اسلامی در گام دوم انقلاب باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha