امیر جهانشاهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خدمات فروش، پس از فروش و انشعاب انرژی برق شامل خدمات ۲۴ گانه مشترکین از طریق میز خدمت الکترونیک پایگاه اینترنتی به نشانی www.nked.co.ir و مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد به شهروندان انجام می شود.
وی بیان کرد: مشترکان شرکت برق با مراجعه به سایت اینترنتی www.nked.co.ir یا استفاده از اپلیکیشن های همراه برق ملی، خدمات مشترکین برق و سایر اپلیکیشن های آپ، تاپ، روبیکا، کیپاد، قبضینو و غیره، می توانند نسبت به مشاهده و پرداخت قبض برق خود اقدام کنند.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال استان کرمان تصریح کرد: ثبت درخواست رفع معایب شبکه برق، افت ولتاژ ونوسان برق، رفع خرابی تجهیزات برق، ثبت شکایات، پیشنهادات وانتقادات و درخواست ملاقات عمومی با مدیرعامل از طریق منوی درخواست های مردمی پایگاه اینترنتی شرکت به آدرس www.nked.co.ir انجام می شود.
وی اظهار داشت: تلفن گویا ۵۹۲۲۹ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۰۰۰۱۲۱ جهت اعلام شکایات، انتقادات، پیشنهادات، مشکلات شبکه برق، روشنایی معابر و غیره برای رفاه حال شهروندان در نظر گرفته شده است.
جهانشاهی تاکید کرد: ضمنا هم استانی های عزیز ساکن شهرهای شمالی کرمان می توانند مشکلات خود را از طریق تماس با تلفن روابط عمومی این شرکت به شماره ۳۲۵۲۰۳۳۳ مطرح کنند.
بیش از ۶۳۰ هزار نفر در شمال استان از خدمات شرکت توزیع برق شمال استان کرمان شهرستان های کرمان، رفسنجان، زرند، شهربابک، انار، نوق، کشکوئیه، کوهبنان، راور، گلباف، چترود، باغین، شهداد، ماهان، راین بهره می برند.
نظر شما