به گزارش ایرنا ، عبدالوحید مهدوی نیا شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این شرکت به منظور تسهیل در خدمات رسانی به مشترکان شمال استان کرمان در شرایط شیوع گسترده بیماری کرونا با ایجاد سازو کار مناسب و تقویت زیرساخت ها تمامی خدمات برق را به صورت الکترونیک و بدون نیاز به مراجعه حضوری ارایه خواهد کرد و پس از غیرحضوری شدن خدمات، مردم به هیچ عنوان دیگر نیازی به مراجعه در امورها ندارند.
وی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح بیش از ۴۰ خدمت بدون مراجعه حضوری و از طریق اپلیکیشن خدمات برق ایران(برق من) یا سایت شرکت به نشانی www.Nked.co.ir قابل انجام و پیگیری است.
سرپرست شرکت توزیع برق شمال کرمان اظهار داشت: مشترکان جدید می توانند از این پس تمامی درخواست های خودرا از طریق اپلیکیشن خدمات برق ایران که تحت عنوان برق من قابل دانلود از کافه بازار است، ثبت و کد رهگیری دریافت کنند و با این کد رهگیری می توانند در بخش ، تقاضاهای خود را پیگیری نمایند و همکاران ما مکلف و موظف به پیگیری و پاسخگویی هستند.
وی ادامه داد: به محض ثبت هر درخواست یا خدمت، یک کد رهگیری به مشترک یا متقاضی داده می شود که با این کد رهگیری مشترک می تواند به صورت مرتب از آخرین مراحل انجام کارها مطلع شود. به گفته مهدوی نیا همچنین در هرمرحله، مشترکان از طریق پیامک نیز در جریان انجام کار قرار خواهند گرفت.
وی تاکید کرد: شهروندان و مشترکان به ویژه در شرایط کنونی و درگیری جامعه با بیماری کرونا، برای جلوگیری از شیوع بیماری و کمک به مدافعان سلامت با نصب اپلیکیشن خدمات برق ایران(برق من) در گوشی های همراه خود، خدمات مورد نیاز را دریافت و از مراجعه حضوری بپرهیزند.
شرکت توزیع برق شمال کرمان خدمات رسانی برق به هفت شهرستان شمال استان کرمان را به عهده دارد.
نظر شما