۱۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۴۵
کد خبر: 83696598
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۲۱ هزار مواد محترقه غیرمجاز در استان کرمانشاه کشف شد

کرمانشاه- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف ۲۱ هزار و ۳۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در شهرستان‌های کنگاور و کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ جمال سلمانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران و در خصوص مواد محترقه کشف شده در کنگاور اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو ۴۰۵ که با سرعت زیادی در حال خروج از شهر بود، مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران ایستگاه بازرسی کنگاور بلافاصله و بااستفاده از موانع بازدارنده موفق به متوقف کردن خودروی مذکور شده و نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

سرهنگ سلمانی تصریح کرد: در جریان این بازرسی، ۱۵ هزار و ۵۳۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و راننده خودرو نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: همچنین ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در جریان بازرسی از واحدهای صنفی موفق به کشف پنج هزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز شدند.

وی گفت: علاوه بر آن ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم پودراکلیل سرنج که با آن مواد محترقه غیرمجاز ساخته می شود نیز توسط پلیس در بازرسی های انجام شده کشف شد.

سرهنگ سلمانی، با بیان اینکه کشفیات صورت گرفته متعلق به ۲۴ ساعت اخیر بوده است، گفت: ارزش آنها طبق نظر کارشناسان به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می رسد.

این مقام انتظامی در پایان از خانواده ها خواست با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه پایان سال مراقب فرزندان خود بوده و اجازه استفاده از وسایل آتش زا و مواد محترقه خطرناک به آنها را ندهند