۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۲۳:۲۹
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 83709170
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمپین مردمی کمک به بیماران کرونایی بر اساس هدف مشترک حرکت کنند

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سقز گفت: نیازمندی حال حاضر برای خروج از بحران ویروس کرونا بررسی شده و انتظار داریم، کمپین‌های مردمی در جمع آوری کمک برای بیماران، بر اساس اهداف مشترک حرکت کنند.

اسماعیل رستم پور عصر سه‌شنبه در جمع مدیران کمپین‌های پیشگیری از کرونا در سقز ضمن تقدیر از این فعالیت نوعدوستانه در این شرایط، اظهار داشت: شرط خروج از این بحران همکاری و تعامل مردم است لذا ما نیازمندی‌های حال حاضر برای خروج از بحران را بررسی کردیم.

وی افزود: افراد فعال که دلسوزانه در راستای گند زدایی و ضدعفونی شهر اقدام می‌کنند برای جلوگیری از دوباره کاری و هدر رفت منابع با شهرداری سقز هماهنگ باشند.

رستم پور اضافه کرد: دولت، بسترهای لازم برای فعالیت گروه‌های خودجوش برای پیشگیری از ویروس کرونا را آماده خواهد کرد.
 
وی یادآور شد: برای تاثیر گذاری بیشتر کمک ها، شیوه و چارچوب مشخصی تعیین شود ضمن اینکه فرمانداری، شهرداری و ادارات شهرستان نیز آمادگی لازم برای همراهی با کمپین ها را دارند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه سقز از نمایندگان کمپین‌های مردمی خواست تا خدمات شان با اطلاع فرمانداری، برنامه ریزی و انجام شود.

انور بهرامی مدیر شبکه بهداشت و درمان سقز هم بر هماهنگی و تعامل تمام کمپین ها با ستاد کرونای شهرستان تاکید کرد.

پزشک متخصص کودکان نیز بر لزوم مدیریت داوطلبان مبارزه با بیماری، تشکیل شورای مبارزه، با مدیریت شبکه بهداشت و درمان و پرهیز از جزیره ای عمل نمودن کمپین‌ها تاکید کرد.

دکتر بهروز مرادی با بیان اینکه سلاح در مقابله با ویروس کرونا، آگاهی دادن به مردم است، تاکید کرد: کمپین ها بر اساس نیازمندی‌ها و ضرورت کمک‌ها فعالیت کنند چون اگر پیشگیری موفق نباشد اجرای هیچ برنامه ای ممکن نخواهد بود.

مدیران کمپین‌های مردمی پیشگیری از کرونا هم در این نشست ضمن اعلام آمادگی برای همکاری جهت برون رفت از بحران عنوان کردند: برای تعامل و اثر بخشی بهتر اقدامات، هیات مدیره متشکل از نمایندگان کمپین ها تشکیل شود همچنین کمیته‌های تخصصی برای تقسیم بندی وظایف از امروز تشکیل و فعال می‌شود.

این جمع نوعدوست اعلام کردند: عدم خروج مردم از منزل، درخواست از مسوولان به منظور جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی، تخصیص بخشی از کمک‌های جمع آوری شده کمپ ها به کادر درمان و تجمیع کمک‌های مردمی کمپ ها از دغدغه های آنان است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha