اقدام هتلدار ژاپنی در مقابله با کرونا ، تبدیل اتاق به کلاس درس

پکن- ایرنا- صاحب یک هتل در ژاپن بعد از آنکه به دلیل شیوع ویروس کرونا مسافرانش را از دست داد تصمیم گرفت یک سوم اتاق های هتلش را به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان بگذارد تا با آرامش بیشتری به درس و مشق خود برسند.

به گزارش ایرنا این هتل که در شهر یونزاوا از توابع استان یاماگاتا واقع شده است یک سوم مسافرانش را به دلیل شیوع ویروس کرونا از دست داده بود و از مجموع ۶۱ اتاق ۲۸ اتاق آن خالی شده بود مالک هتل هم تصمیم گرفت در راستای استفاده بهینه از این هتل، ۲۸ اتاق خالی را در اختیار دانش آموزان مقطع دبیرستان قرار دهد.

مالک هتل معتقد است با توجه به اینکه در این مدت آموزش دانش آموزان به صورت آنلاین انجام می شود اگر آنها در خانه بمانند تمرکز لازم را ندارند به همین دلیل تصمیم گرفته است هر اتاق را در اختیار یک دانش آموز قرار دهد.

دانش آموزان باید ضمن عایت موارد بهداشتی با ماسک در هتل حاضر شوند بعد از هر بار استفاده از اتاق ها، عملیات ضدعفونی نیز انجام می شود.

در حال حاضر ۱۵ دانش آموز در حال استفاده از ۱۵ اتاق این هتل هستند و دانش آموزان دیگری هم برای استفاده از این هتل ثبت نام کرده اند.

طبق آمار تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ژاپن تا ساعت ۲۰ امروز یکشنبه، با احتساب موارد تازه ای که امروز اعلام شد به ۸۰۳ نفر رسیده است.

این رقم ۶۹۷ نفری که در کشتی تفریحی متعلق به آمریکا به ویروس مبتلا شدند و ۱۴ نفری که با پروازهای چارتری از چین بازگشتند، را شامل نمی شود.

شمار جان باختگان در اثر ابتلا به این ویروس به ۳۱ تن رسیده است از این تعداد ۲۴ نفر آنها در ژاپن و ۷ نفر دیگر هم در کشتی تفریحی به ویروس آلوده شده بودند.

هوکایدو، شمالی ترین استان ژاپن با ۱۴۸ مورد بیشترین تعداد ابتلا به کرونا را دارد و پس از آن آیچی با ۱۲۱ مورد، اوساکا با ۱۰۶ مورد، توکیو با ۹۰ مورد، هیوگو با ۷۸ مورد و کاناگاوا با ۵۵ مورد در رده های بعدی قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha