ستاره آث میلان برای ایتالیا کمک مالی جمع می‌کند

تهران – ایرنا – زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی تیم فوتبال آث میلان روز چهارشنبه اعلام کرد که برای بیمارستان‌های ایتالیا که با کرونا مقابله می‌کنند، کمک مالی جمع‌آوری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از استکهلم، وی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: ایتالیا همواره به من خیلی عطا کرده است و در این برهه پرماجرا، می خواهم حتی بیشتر به این کشور که دوستش دارم، بازگردانم.

وی افزود: برای از بین بردن این ویروس، روی سخاوت همکارانم، همه ورزشکاران حرفه ای و کسانی که می خواهند با توجه به امکاناتشان، کمک مالی کوچک یا بزرگی داشته باشند، حساب می کنم.

ابراهیموویچ افزود: با کمک هم می توانیم به بیمارستان ها، پزشکان و پرستارانی که با از خودگذشتگی هر روز برای نجات جان ما تلاش می کنند، واقعا کمک کنیم.

وی در ادامه آورد: زیرا امروز ما کسانی هستیم که برای آنها فریاد شادی و تشویق سرمی دهیم. بیایید با هم ویروس کرونا را شکست دهیم و پیروز این مسابقه باشیم.

ابراهیموویچ افزود: به یاد داشته باشید که اگر این ویروس به سمت زلاتان نرود، زلاتان به سمت آن می رود.

براساس تازه ترین آمار خبرگزاری فرانسه، ۲۰۰ هزار و ۶۸۰  نفر در سراسر جهان به کرونا مبتلا شده و ۸ هزار و ۹۲ نفر براثر ابتلا به این ویروس جان باخته اند.

پس از چین، ایتالیا بالاترین موارد ابتلا در جهان را داراست به طوری که ۳۱ هزار و ۵۰۶ نفر در این کشور مبتلا و از این تعداد ۲ هزار و ۵۰۳ نفر فوت شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha