نفر سوم مستر المپیا: با لجاجت عامل شیوع کرونا نباشیم

تهران- ایرنا- نفر سوم مستر المپیا گفت: دستورات کادر درمان و مسوولان بهداشت بهترین راهکار برای شکست کرونا است با این دستورات از روی کنجکاوی لج نکنیم زیرا آسیب آن به خود ما برخواهد گشت.

هادی چوپانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فراگیر شدن ویروس کرونا در سطح ایران و جهان اظهار داشت: دیگر کسی نمی‌تواند منکر کشندگی این ویروس باشد، بلکه آنچه که اکنون در بیمارستان‌های کشور در جریان است نشان از مرموز بودن این سوغات چینی برای ایران دارد. دستورات پزشکی و بهداشتی از سوی مسوولان و کادر درمان صادر می‌شود اما ما نباید با لجاجت خود از آنها رویگردان باشیم. کرونا اکنون مانند جسم تیزی است که پدر و مادر، بچه خود را از دست زدن به آن نهی می‌کنند اما اگر بچه با کنجکاوی به آن  دست بزند بدون شک اولین نفری که آسیب خواهد دید خود او است و در ادامه هزینه‌هایی را به خانواده تحمیل می‌کند.

نفر سوم مسابقات پرورش اندام حرفه‌ای جهان ادامه داد: متاسفانه در برخی از موارد مردم رعایت نمی‌کنند با این شرایط شکست کرونا سخت است، زیرا به تنهایی نمی‌شود به جنگ این ویروس رفت. باید تمام جامعه برای شکست آن همدل و هم‌صدا باشند. کرونا را نمی‌شود یک بیماری شخصی و انفرادی قلمداد کرد هر چند که مانند سرماخوردگی در بدن یک نفر رخنه می‌کند اما با کمترین سرفه یا عطسه‌ای قدرت انتقال به دیگر اعضای خانواده یا همکاران دارد. رعایت اصول بهداشتی نخستین شرط کرونا است. شاید روش‌های رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم متفاوت باشد، اما وقتی که فرد برای خود یک قاعده و قانون خاص تعریف می‌کند بدون شک امکان غلبه بر ویروس وجود دارد. البته این قانون نباید از اصول بهداشتی مورد تاکید مسوولان و کادر درمان فراتر باشد.

قهرمان پرورش اندام ایران و آسیا در پایان گفت: به عنوان یک ورزشکار خود را فراتر از مردم نمی‌دانم بلکه با سنجش سطح مقاومت و ایمنی بدنم، تمام فعالیت‌ها را در خانه انجام می‌دهم. باشگاهم شخصی است و برای عموم آن را تعطیل کردم چون سلامتی مردم مهمتر از هر فعالیت دیگر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha