۶ فروردین ۱۳۹۹، ۱۴:۰۵
کد خبرنگار: 1935
کد خبر: 83727189
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کاهش مصرف بنزین در همدان رکورد زد

۶ فروردین ۱۳۹۹، ۱۴:۰۵
کد خبر: 83727189
کاهش مصرف بنزین در همدان رکورد زد

همدان- ایرنا- مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از ادامه روند کاهشی مصرف بنزین و ثبت رکورد کمترین مصرف در این استان خبر داد.

امین روستایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر خلاف چند سال گذشته، امسال در روزهای پایانی سال ۱۳۹۸ و نقطه اوج مصرف فرآورده‌های نفتی، آمارها حکایت از کاهش شدید مصرف بنزین در بخش حمل و نقل دارد.

وی اظهار داشت: با درایت و آگاهی مردم همدان در اجرای پویش «در خانه بمانیم» و کاهش ترددهای بی مورد، برای جلوگیری جدی از ترددهای غیر حیاتی، هیچگونه افزایشی در مصرف سوخت‌های مایع و گاز طبیعی فشرده نداشتیم. 

روستایی عنوان کرد: بر اساس آمار در هشت ناحیه پخش فرآورده‌های نفتی همدان در سه روز پایانی سال ۱۳۹۸ و سه روز نخست سال ۱۳۹۹ در مقایسه با نرم معمول مصرف روزانه بنزین در شرایط عادی استان با کاهش چشمگیر مصرف مواجه بودیم که کمینه آن هفت درصد و بیشینه مصرف نیز ۴۴ درصد کاهش را نشان می دهد. 

جدول میزان مصرف سوخت در همدان
تاریخ میزان تغییرات
۲۷ اسفند ماه ۱۳۹۸  ۹ درصد کاهش
۲۸ اسفند ماه ۱۳۹۸  ۷ درصد کاهش
۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸ ۱۱ درصد افزایش
۱ فروردین ماه ۱۳۹۹ ۱۴ درصد کاهش
۲ فروردین ماه ۱۳۹۹ ۲۹ درصد کاهش
۳ فروردین ماه ۱۳۹۹ ۴۴ درصد کاهش

وی اضافه کرد: ذخیره‌سازی انواع سوخت در استان از هر زمان دیگری بهتر است و سوخت‌رسانان با تمام ظرفیت در جایگاه‌ها و مجاری عرضه سوخت آماده خدمت رسانی هستند.

وی با تاکید بر منع ارایه قطعی هرگونه خدمات به مسافران وارده به این استان، بیان کرد: از هم استانی‌ها درخواست دارم که مراجعات خود را به پمپ بنزین‌ها کم کنند تا هر چه زودتر این بیماری از شهر، جامعه و کشور ریشه کن شود.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۲۳ هزار و ۴۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و هزار ۸۱۲ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و  هشت هزار ۳۷۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

استان همدان ۱۱۰ جایگاه عرضه سوخت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha