شدت محدودیت‌های پلیس همدان در روز سیزده‌بدر

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی همدان گفت: ورود به بسیاری از اماکن تفریحی از مدتها قبل در استان ممنوع شده اما از صبح روز سیزده فروردین این محدودیتها شدت گرفته و از هرگونه رفت و آمد مردم به اماکن گردشگری و تفریحی ممانعت می‌شود.

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش از این اطلاع‌رسانی لازم برای حضور مردم در منازل انجام شده اما با این وجود پلیس محدودیت‌های بیشتری را در مناطق مختلف شهرهای استان پیش‌بینی کرده است.

وی اضافه کرد: با همکاری شهرداری‌ها، پارک‌ها تعطیل هستند و با حضور نیروهای پلیس، از تردد مردم در مسیرهای منتهی به اماکن تفریحی و گردشگری جلوگیری می شود.

فرمانده انتظامی همدان با بیان اینکه ۳۰ نقطه استان از تاریخ هشتم تا ۲۰ فروردین‌ماه تحت کنترل و نظارت پلیس است خاطرنشان کرد: مبادی ورودی‌ و خروجی استان تحت کنترل است و از تردد خودروها جلوگیری می‌شود و این روند به طور جدی ادامه دارد.

کامرانی صالح با بیان اینکه تا کنون مردم استان همراهی خوبی در اجرای طرح قطع زنجیره کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی داشته اند افزود: معابر پرتردد همدان از جمله بلوار ارم مسدود شده اما شهروندان نیز باید رعایت کرده و برای پیاده‌روی هم به این منطقه مراجعه نکنند.

وی یادآوری کرد: تاکنون با ۷۰ دستگاه خودروی غیربومی استان، برخورد قانونی شده و ۳۰ خودرو نیز توقیف شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha