آموزش دیجیتال مارکتینگ توسط سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، طراحی اجرای دوره‌های آموزشی برخط (آنلاین) "دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی" را از سوی این نهاد اعلام و بیان کرد: گفت: ثبت‌نام شرکت در این دوره از امروز ۲۴ فرودین ماه آغاز شد.

میثم کرمانی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: علاقه‌مندان بهره‌گیری از این دوره آموزشی تا پایان وقت اداری نخستین روز اردیبهشت ماه آتی فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی به آدرس www.hamyari-kh.ir برای حضور در آن ثبت‌نام کنند. 

وی به علت طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی برخط (آنلاین) "دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی" اشاره و بیان کرد: دامه داد: سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در عمل به مسوولیت اجتماعی خود در چارچوب طرح مثلث توسعه در حالی که بحران شیوع بیماری همه‌گیر کرونا به کسب و کار و فعالیتهای اقتصادی آسیب زده، تصمیم گرفت تا با هدف جبران بخشی از این خسارت از نیروهای علاقه‌مند و توانمند در حوزه دیجیتال مارکتینگ دعوت به همکاری کند. 

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: این اقدام با همکاری موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداریهای استان صورت گرفته است.

وی گفت: بر این اساس تا سقف ۲۰۰ نفر از جوانان رده سنی ۲۲ تا ۳۵ سال با دارای مدارک تحصیلی کارشناسی و بالاتر در همه رشته‌ها، پس از شرکت در دوره‌های آموزشی دیجیتال مارکتینگ دعوت به همکاری می‌شود. 
کرمانیاصول دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی را شامل "آشنایی اولیه کار با با رایانه، شبکه وب یا اینترنت، علاقه‌مندی و انگیزه بالا در یادگیری" ذکر و بیان کرد: کسب نمره قبولی این دوره‌های آموزشی برخط (آنلاین) که به صورت رایگان برگزار می‌شود نیز شرط شناسایی و انتخاب افراد است.
وی افزود: برگزارکننده دوره‌های آموزشی "دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی" به صورت مجازی، موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداریهای خراسان رضوی است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در ادامه گفتگو با خبرنگار ایرنا همچنین به برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی "سامانه معین کالا" اشاره و بیان کرد: خراسان رضوی استانی با توانمندیهای بالا در بخش کشاورزی، صنایع غذایی و حوزه گردشگری است.

وی ادامه داد: بر این اساس همیاری شهرداریهای خراسان رضوی استفاده از برنامه‌های رایانه‌ای کاربردی (اپلیکیشن‌) فروش اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ را به عنوان فعالیتی اقتصادی کاربردی و اثربخش در دستور کار داده است.

کرمانی گفت: "سامانه معین کالا" در همین راستا با سرمایه‌گذاری ویژه درحال راه‌اندازی و ثبت بوده و به زودی رونمایی می‌شود.
استان شش میلیون و ۴۳۴ هزار و ۵۰۱ نفری خراسان رضوی در قالب دو میلیون و ۴۵۰ هزار و ۹۱۶ خانوار  ۱۱۸ هزار و ۸۵۱ کیلومترمربع ( معادل ۱۱ میلیون و ۷۴۰ هزار و ۶۵۹ هکتار) وسعت دارد.

این استان شامل ۲۹ شهرستان، ۷۷ شهر، ۷۰ بخش و دو هزار و ۵۴۰ روستا، دارای ۷۷ شهرداری و دو هزار و ۴۳۴ دهیاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha