۳۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۱:۳۳
کد خبر: 83754823
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

قدردانی سازمان محیط‌زیست از سازندگان سریال «نون خ ۲»

۳۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۱:۳۳
کد خبر: 83754823
قدردانی سازمان محیط‌زیست از سازندگان سریال «نون خ ۲»

تهران - ایرنا - روابط عمومی سازمان حفاظت محیط‌زیست در پیامی از سعید آقاخانی کارگردان و مهدی فرجی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «نون خ۲» قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، در متن این تقدیر نامه آمده است: با توجه به پخش سریال «نون خ ۲» از شبکه اول سیما و پرداختن به موضوع تلاش ها و زحمات محیط بانان، این سبزپوشان حامی طبیعت و سفیران فرهنگی محیط زیست در این سریال، به این وسیله مراتب تشکر و قدردانی خود را از جنابعالی و تمامی دست اندرکاران این سریال ابراز می دارم.

«امیدوارم همگی ما در تحقق شعار هشتاد میلیون محیط بان، برای توسعه پایدار ایران و اعتلای محیط زیست کشور عزیزمان موفق باشیم.»

سریال تلویزیونی طنز «نون خ ۲» فصل دوم از مجموعه ای به همین نام و به کارگردانی سعید آقاخانی است و به ماجراهای مردی به نام «نورالدین خانزاده» و اهالی روستایی در غرب کشور می پردازد.

سعید آقاخانی افزون بر کارگردانی نقش «نورالدین خانزاده» را برعهده دارد.

فصل نخست این سریال به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد و عنوان پربیننده‌ترین سریال نوروز را کسب کرد.

فصل دوم این مجموعه از ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ از شبکه یک در حال پخش است.  

حمیدرضا آذرنگ، شقایق دهقان، سیروس میمنت رنجبر، میرطاهر مظلومی، مجید یاسر و هدیه بازوند از دیگر بازیگران سریال «نون خ ۲» هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha