مدیران موانع پیوستن مدارس به شبکه شاد را شناسایی کنند

شهرری - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: مدیران مناطق باید با رصد دقیق، مدارسی را که هنوز موفق به پیوستن به شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) نشده اند را شناسایی و هر چه سریعتر در جهت رفع موانع آنان اقدام کنند.

محمد صیدلو روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حرکت بزرگ و قابل توجه وزارت آموزش و پرورش در راه اندازی شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) اظهار داشت: اگرچه ممکن است این شبکه در آغاز راه با مشکلات و موانعی روبرو باشد اما نباید حرکت  خوب و ارزشمندی که از سوی وزارت آموزش و پرورش در این مسیر شکل گرفته است فراموش شود.
وی با تاکید بر فراهم ساختن زیرساخت های لازم در جهت استفاده هر چه مطلوب تر دانش آموزان، همکاران فرهنگی و اولیای آنها از این شبکه آموزشی، افزود: باید سهولت دسترسی به منابع و محتواهای آموزشی و پرورشی در این شبکه جهت کاربران به خوبی فراهم گردد و با کمترین موانع بتوانند بهره برداری های لازم را صورت دهند.
صیدلو، تنوع و خلاقیت در آماده سازی محتواهای این شبکه را بسیار ضروری خواند و خاطرنشان کرد: باید روش های سنتی در آموزش دچار تغییر و تحول قرار گرفته و با ایجاد جذابیت در ارائه محتوا بتوانیم نسل جوان و هوشمند امروز را اغنا نماییم.

این مسئول در پایان با تاکید بر ارائه آمار  روزانه از سطح استفاده شبکه شاد توسط معاونین مناطق خاطرنشان کرد: بررسی های دقیق، کارشناسانه و هر روزه سبب می شود تا مشکلات این برنامه شناسایی و در جهت رفع آن حرکت نمود.
آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران شامل فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، شهرری (ری یک و ۲)، پاکدشت، پیشوا، ورامین، قرچک، کهریزک، فشافویه، چهاردانگه، جوادآباد، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ملارد، شهر قدس، بهارستان (یک و۲) است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha