۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۸:۰۹
کد خبر: 83759982
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باند دوم جاده سه‌راهی صحرا - رضی - امیرکندی احداث می‌شود

اردبیل - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از احداث باند دوم جاده سه‌راهی صحرا - رضی- امیرکندی به طول ۱۴ کیلومتر خبر داد.

محبوب حیدری روز چهارشنبه  در بازدید از پروژه‌های در حال اجرای راه و شهرسازی استان گفت: پروژه احداث باند دوم جاده سه‌راهی صحرا - رضی- امیرکندی از پروژه‌های فعال بوده و در حال اجرای ابنیه فنی ، عملیات خاکبرداری و خاکریزی می‌باشد.

وی ادامه داد: از مسیر جاده  گرمی به بیله‌سوار ۳۸ کیلومتر احداث باند دوم در دست اجرا است که هم‌اکنون پیمانکار پروژه ( موسسه عاشورا قرارگاه خاتم الانبیاء) از محل خروجی شهرستان گرمی با ماشین‌آلات فعالیت را شروع کرده و در حال تجهیز محل کارگاه می‌باشد.

حیدری هدف از اجرای این پروژه را توسعه بزرگراه‌های استان برشمرد و افزود: ایمنی تردد، سرعت جابجایی کالا و مسافر، توسعه گردشگری، حمل و نقل محصولات کشاورزی و همچنین تسهیل ترانزیتی استان با کشور همسایه (جمهوری آذربایجان) از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار از اهداف اجرای این پروژه است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل درباره احداث باند دوم ورودی شهر گرمی گفت: عملیات اجرایی ساخت ابنیه فنی و عملیات خاکی پروژه احداث باند دوم ورودی شهر گرمی به طول پنج کیلومتر پایان یافته و در مرحله تکمیل روسازی بوده و عملیات آسفالت‌ریزی پس از تکمیل روسازی آغاز خواهد شد.

وی همچنین در بازدید از پروژه ۴۲۴ واحدی مسکن مهر شهرستان بیله‌سوار گفت: تکمیل معابر و محدوده این پروژه در حال اجرا  بوده و تا یک ماه آینده آسفالت‌ریزی و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.   

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha