بزرگراه ورودی شهر گرمی افتتاح شد+ فیلم

اردبیل - ایرنا - بزرگراه ورودی شهر گرمی به امتداد پنج کیلومتر به دنبال تاکید استاندار اردبیل همزمان با عید سعید غدیر و با حضور مسئولان محلی افتتاح شد.

به گزارش روز سه‌شنبه  خبرنگار ایرنا از استانداری اردبیل ؛ سید حامد عاملی استاندار اردبیل در مورخه ۲۵ تیرماه در بازدید از پروژه بزرگراه ورودی شهر گرمی مغان از رفع نشدن برخی نواقص نظیر خط‌کشی مسیر انتقاد و بر تکمیل طرح از سوی پیمانکار و آمادگی مسیر برای افتتاح در روز عید غدیر تاکید کرده بود.

این پروژه روز گذشته  به میمنت این عید سعید با حضور مقامات محلی مورد استفاده و بهره برداری قرار گرفت و طبق نظر کارشناسان، بزرگراه ورودی شهر گرمی در تسهیل و تسریع تردد، کاهش ترافیک و حوادث جاده‌ای نقش مهمی خواهد داشت.

آیت‌الله رییسی رئیس جمهور در سفر مهرماه سال گذشته به استان اردبیل و بعد از بررسی مشکلات زیرساختی شهرستان های این استان، بر اجرای پنج کیلومتر بزرگراه ورودی شهر گرمی برای رفع بخشی از مشکلات تردد تاکید کرده بود.

شهر گرمی مرکز شهرستان گرمی مغان علاوه بر بزرگراه یاد شده از یک مسیر دیگر موسوم به گردنه لنگان نیز به مرکز استان اردبیل راه دارد و این راه های مواصلاتی در تسهیل خدمات رسانی و رسیدگی دولت به بخش ها و روستاهای تابعه نقش بسزایی دارد.

جمعیت شهرستان گرمی مغان بر اساس سرشماری سال ۹۵ به تعداد ۷۶ هزار و ۹۰۱ نفر بوده که این رقم مربوط به قبل از انتزاع شهرستان انگوت از گرمی مغان است و طبق اعلام کارشناسان در ۱۰ سال گذشته جمعیت گرمی مغان ۲۶ هزار نفر کاهش یافته و دلیل عمده آن بیکاری و فقر اقتصادی عنوان شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha