رضا زینی وندمقدم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مشکلات برخی نقاط استان در زمینه عدم دسترسی به اینترنت و برخوردار نبودن از امکانات مجازی افزود: ۷۹ درصد دانش آموزان مناطق شهری و روستایی استان زیر پوشش این آموزش ها قرار گرفته اند و ۲۱ درصد باقی مانده که بیشتر مناطق محروم و عشایری استان هستند موجب شده است آموزش یکپارچه مجازی در استان محقق نشود.
وی با تاکید بر حل مشکلات نقاط کور استان به لحاظ دسترسی به اینترنت، اظهار کرد: مناطق فاقد اینترنت در استان شناسایی و به منظور پر کردن خلا موجود با ارتباط موثر و مستمر با مدیران شهرستان، روزانه فعالیت ها از قبیل ارسال درس نامه ها، پیگیری های مسائل آموزشی توسط کاربران آموزشی، تولید کلیپ و بسته های آموزشی رصد می شود.
زینی وند مقدم با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با مدیران و راهبران آموزشی شهرستان و مناطق، ارزیابی فعالیت ها و تشویق و ترغیب همکاران تصریح کرد: در مناطقی که تحت پوشش اینترنت همراه نیستند در کلاس های چند پایه با تعداد دانش آموزان کم، راهبران و آموزگاران پرتلاش با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری روند آموزش دانش آموزان را پیگیری و بسته های آموزشی را در اختیار آنان قرار می دهند.
وی با اشاره به پیگیری های تلفنی مستمر و روزانه همکاران از روند آموزش دانش آموزان، بیان کرد: در مجموعه آموزش و پرورش استان برنامه هایی با رعایت همه پروتکل ها و نکات بهداشتی تدوین و مشکلات همه روستاها شناسایی و جمع آوری شده است که در جلسه آینده شورای آموزش و پرورش طرح و بر طرف خواهند شد.
۱۰۰ هزار دانش آموز ایلامی در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال دارند.
نظر شما