امام جمعه مهریز: رمضان فرصت دستگیری از محرومان است

یزد- ایرنا - امام جمعه مهریز گفت: ماه مبارک مضان بهترین فرصت برای کسب معنویت، دعا ، استغفار و همدلی و همکاری در دستگیری از محرومان جامعه است .

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی  یکشنبه شب در جمع تعدادی از بسیجیان شهرستان به نقش رمضان 

در تهذیب نفس و کسب تقوای الهی اشاره کرد و افزود: بهره‌مندی معنوی از این ماه ، انس و الفت بیشتر با کلام وحی، دوری از گناهان و ارتباط با حضرت حق ثمره این ماه خداست.

وی ادامه داد: راه رستگاری در گرو اخلاص ، ایمان، تقوا ، خدمت به مردم و حضور در صحنه‌های مورد نیاز جامعه است که باید اقشار مختلف مردم و بسیجیان از فرصت رمضان به نحو مناسب و بیش از گذشته استفاده کنند.

امام جمعه مهریز به برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در این ماه با همکاری تمام بخش‌ها و خیران اشاره کرد و با قدردانی از اقدام‌های به عمل آمده اظهار کرد: باید خیران در کنار مسوولان برای کمک به نیازمندان همکاری کنند.

محی‌الدینی گفت: کمک به افراد بی‌بضاعت از امور بسیار ضروری در دین اسلام است که مقام معظم رهبری آن را مورد تاکید قرار دادند و باید همه در کنار هم برای انجام ۲ مرحله باقی مانده رزمایش تا پایان رمضان اقدام کنند.

در اولین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه، یک هزار بسته معیشتی شامل گوشت، برنج، قند، حبوبات و روغن بین یک هزار خانواده نیازمند به ارزش چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل کمک های مردمی در این شهرستان توزیع شد.

 این رزمایش در ۲ مرحله دیگر در نیمه و پایان ماه مبارک رمضان پیگیری می‌شود و مساجد، معتمدان محلات ، نیروهای مردمی و خیران در جمع‌آوری کمک‌ها و توزیع آن بین نیازمندان محلات شهر و روستا همکاری دارند.

مهریز با ۵۵ هزار نفر جمعیت ۲۰ هزار بسیجی سازماندهی شده دارد . 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha