۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۸:۰۶
کد خبر: 83766492
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۸۵ درصد از دانش آموزان خمین در سامانه شاد ثبت نام کردند

خمین - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش خمین گفت: ۸۵ درصد از دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی این شهرستان در سامانه آموزشی شاد ثبت‌نام کردندو زمینه فراگیری محتوای درسی به‌صورت رایگان برای آنان مهیا است.

« عبدالرضا پیر حسینلو » روز چهارشنبه در گفت وگو  با ایرنا افزود: تاکنون ۸۵ درصد از دانش آموزان مقطع ابتدایی، ۷۹ درصد فراگیران مقطع متوسطه اول و ۸۲ درصد از دانش آموزان دوم متوسطه خمین موفق به ثبت‌نام در سامانه شاد شدند.
وی بیان کرد: ۲۵ درصد دانش‌آموزان خمین هنوز به‌دلیل مشکل اینترنت، نبود موبایل هوشمند و تبلت در خانواده‌ها، ضعف بنیه مالی و کم‌برخوردار بودن والدین و همچنین ناآشنایی والدین و دانش‌آموزان با کار در محیط مجازی نتوانسته‌اند تاکنون در این سامانه آموزشی ثبت نام کنند

مدیر آموزش و پرورش خمین ادامه داد:  ۹۷ درصد از معلمان خمین و ۱۰۰ درصد مدیران و عوامل اجرایی مراکز آموزشی زادگاه امام راحل در سامانه  ویژه یادگیری و یاددهی آنلاین وزارت آموزش و پرورش ثبت نام کردند.
پیرحسینلو گفت: مراحل آموزش درسی فراگیران روستایی که به اینترنت، موبایل هوشمند و تبلت دسترسی ندارند از طریق تولید محتوای آموزشی و ارسال به شکل لوح فشرده انجام می‌شود.
مدیر اموزش و پرورش خمین با گرامیداشت هفته معلم  یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی هیچ برنامه متمرکزی در هفته معلم برای تجلیل از قشر تلاشگر فرهنگی در شهرستان اجرا نشده است.
۱۹ هزار و ۱۱۶ نفر از جمعیت ۱۰۵ هزار نفری خمین دانش آموز هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha