۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۵۹
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 83769649
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: حیات صندوق فرهنگ و هنر کردستان نیازمند تلاش همە جانبە است

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: حیات صندوق اعتباری حمایت از فرهنگ و هنر کردستان و تداوم آن نیازمند تلاش همە جانبە بویژه اصحاب فرهنگ و هنرمندان است.

بهمن مرادنیا روز چهارشنبه در جلسه تشکیل صندوق قرض الحسنه حمایت از فرهنگ و هنر استان کردستان که با حضور جمعی از هنرمندان استان برگزار شد، اظهار داشت: هنرمندان همواره منشا خدمات بزرگ بودند هرچند همیشه هم با مشکلات اقتصادی و معیشتی دست به گریبان بوده‌اند.

وی ایده تشکیل صندوق حمایت از فرهنگ و هنر استان را بسیار ارزشمند دانست و افزود: ما نیز از منابع در اختیار مبلغی به این صندوق کمک خواهیم کرد اما شرط تداوم و رشد این صندوق فعالت گسترده اعضا است.

مرادنیا یادآور شد: ما دو صندوق حمایت از هنرمندان و روحانیان اهل سنت استان را تشکیل داده ایم تا از این دو قشر حمایت شود و برای شروع نیز بە هر صندوق یک میلیارد تومان کمک خواهیم کرد.

استاندار کردستان با بیان اینکه این صندوق برای رشد و تداوم حیات خود می تواند در کار و فعالیت اقتصادی نیز مشارکت کند،  اضافه کرد: امیدواریم با تشکیل صندوق حمایت از هنرمندان، این قشر برای تولید آثار خود با مشکل اعتباری مواجە نشوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha