۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۴۳
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 83770448
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارگران در خط مقدم جهبه اقتصادی قرار دارند

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین با صدور پیامی روز جهانی کار و کارگر را به جامعه کارگری استان تبریک گفت و از این قشر به عنوان افرادی که در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند یاد کرد.

پیام تبریک هدایت الله جمالی پور که روز پنجشنبه صادر شده به شرح زیر است:

کار عبادت است و پیامبر اسلام بر دست کارگر بوسه می‌زند و  می‌فرمایند: «عبادت هفتاد جزء دارد که با فضیلت ترین جزء آن کسب درآمد حلال است».

کار و کارگر در آموزه های دینی ما از شان و جایگاه والایی برخوردار است همچنان که در جای جای فرمایشات نبی مکرم اسلام (ص) و مولای متقیان امام علی (ع) این مهم بسیار مشهود است. 

در ادامه این پیام آمده است: بی شک یکی از مهم ترین رسالت های جامعه شریف کارگری که آمیزه ای از عل ،عمل و پایداری هستند،تلاش بی وقفه به منظور دستیابی به خوداتکائی کشور در شرایط کنونی و رسیدن به دستاوردهای جامع در زمینه اقتصاد مقاومتی است. 

در بخش دیگری از این پیام آورده شده است: جامعه عزتمند کارگری کشور از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون همواره به عهد خود با آرمان های نظام وفادار بوده و در تحقق اهداف جمهوری اسلامی و پیشرفت اقتصادی کشور نقشی بی بدیلی را ایفا نموده اند.

در قسمت بعدی پیام استاندار قزوین آمده است: امروز  نیز در راستای تحقق  منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ۱۳۹۹ با عنوان «جهش تولید» کمر همت بسته اند  و حتی  اکنون که شیوع بیماری منحوس کرونا، فعالیت‌های اقتصادی را تحت تأثیر قرار داده، کارگران اجازه نداده‌اند چرخ  تولید متوقف و کشور دچار کمبود شود،این امر نیز اهمیت تلاشهای این قشر بزرگ و ایثارگری آنان را بیش از پیش به نمایش گذاشته است. 

در پایان این پیام آمده است:  اینجانب بر خود لازم می دانم روز جهانی کارگر را به جامعه کارگران به ویژه جامعه شریف کارگری استان که در خط مقدم جبهه اقتصادی و عرصه تولید کشور مشغول به فعالیت هستند و نقش اصلی را در این عرصه بر عهده دارند تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم زمینه های پیشرفت و ارائه خدمات به این قشر کوشا بیش از پیش فراهم گردد و عموم مردم و مسئولان  میهن عزیز و اسلامیمان  بیش از هر زمان قدردان وجود کارگران سرافراز  و پرافتخار باشند.
۱۲ اردیبهشت ماه مصادف با اولین روز ماه می میلادی به عنوان روز جهانی کارگر نام گذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha