۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۲۰
کد خبر: 85097703
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار یزد: تصویر زیبای استقلال و خودکفایی ملی در تلاش کارگران متجلی می‌شود

یزد- ایرنا- استاندار در پیامی به مناسبت روز کارگر بیان کرد: کارگر، نماد بی بدیل فرهنگ متعالی کار ، تلاش و حرکت است ، چرخ های تولید و آبادانی در بخش های مختلف اقتصادی و تصویر استقلال و خودکفایی ملی در تلاش این قشر متجلی می شود.

به گزارش روز دوشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد در بخشی از پیام مهران فاطمی آمده است: کارگران، به عنوان رکن اصلی سازندگی و تولید هستند و همواره از جایگاه و نقشی موثری در پیشرفت و بالندگی کشور برخوردار بوده و مروجان حقیقی فرهنگ کار می باشند.
وی در این پیام افزوده است: تحقق شعار امسال که با تدبیر حکیمانه رهبر انقلاب به عنوان سال "مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری شده است، بیش از همه بر دوش کارگرانی است که آینده ایران عزیز اسلامی به بازوان پرتوان و تخصص متعهدانه آنان پیوند خورده است.

فاطمی در این پیام آورده است: توجه به شان و منزلت کارگران شریف و پیگیری مجدانه نیازهای بحق معیشتی و تامین امنیت شغلی آنان از جمله مواردی است که باید در تمامی حوزه های اجرایی، قانون گذاری و حقوقی در اولویت قرار گیرد و گام های بلندی برای افزایش سطح رفاه و معیشت آنان برداشته شود تا نقش آفرینی شورانگیز کارگران سختکوش در عرصه های مختلف تولیدی و اقتصادی مثمر ثمرتر و پویا تر جلوه پیدا کند.

۱۱ اردیبهشت ماه روز جهانی کارگر نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha