۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 1450
کد خبر: 83770598
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلیس با تظاهرکنندگان به روزه‌خواری برخورد می‌کند

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۰۲
کد خبر: 83770598
پلیس با تظاهرکنندگان به روزه‌خواری برخورد می‌کند

خرم‌آباد - ایرنا- فرمانده انتظامی پلدختر گفت: پلیس براساس وظایف ذاتی و قانونی خود به منظور حفظ حریم و حرمت ماه مبارک رمضان با تظاهرکنندگان به روزه‌خواری قاطعانه برخورد می‌کند.

سرهنگ همایون بخشی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک ماه مبارک رمضان بر رعایت آداب این ماه به ویژه در مکان های عمومی تاکید کرد و اظهارداشت: تیم های گشت پلیس راهور و نیروی انتظامی با فعالیت خود در ایام ماه ضیافت الهی با تظاهر کنندگان به روزه خواری در ملاعام برخورد می کند.

وی افزود: واحدهای صنفی به ویژه رستوران ها، اغذیه فروشی ها و مکان های عمومی آداب حفظ حریم و حرمت و تعظیم شعائر در ماه رمضان را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: اغذیه فروشی ها در سطح شهر پلدختر می توانند در ساعات پایانی روز همزمان با پخش اذان فعالیت خود را آغاز و اقدام به توزیع  غذای بیرون بر کنند.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: با توجه به این که همه ما در جامعه اسلامی زندگی می کنیم موظف به حفظ و رعایت اصول و ارزش های دینی هستیم و باید حرمت و حریم ماه مبارک رمضان را حفظ و با احترام گذاشتن به محدودیت های شرعی و قانونی و مومنان روزه دار فضای معنوی مناسبی در شهر ایجاد کنیم .

سرهنگ بخشی از مردم خواست با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی شئونات اسلامی و اخلاقی را در ماه مبارک رمضان حفظ و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۱۰ فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha