به گزارش روز جمعه روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۴۴ نفر از نمایندگان و عوامل رسانههای خارجی از ۲۸ رسانه و ۱۳ کشور جهان همچون فرانسه، اسپانیا، آلمان، آمریکا، انگلستان، ترکیه، چین، روسیه، عراق، جمهوری آذربایجان، قطر، لبنان و یمن در تور رسانهای بازدید از انستیتو پاستور ایران شرکت کردند.
در جریان این تور رسانه ای که به همت اداره کل رسانههای خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، نمایندگان رسانههای خارجی با فرآیندهای تشخیصی آزمایشگاهی بیماری کرونا (کووید ۱۹) در این مرکز مهم تحقیقاتی آشنا شدند.
«علیرضا بیگلری» رئیس انستیتو پاستور ایران نیز طی نشستی با نمایندگان رسانههای خارجی حاضر، به تشریح نقش و فعالیتهای این مرکز در حوزههای مختلف تشخیصی، اپیدمیولوژی، تحقیقاتی، تولیدی و آموزشی مرتبط با کروناویروس پرداخت و خبرنگاران ضمن تمجید از فعالیتها و زیرساختهای انستیتو پاستور ایران در مقابله با اپیدمی کروناویروس، آن را به عنوان الگویی موفق در سطح منطقه و دنیا مطرح کردند.
به گزارش ایرنا، انستیتو پاستور ایران، موسسهای تحقیقاتی، تولیدی، خدماتی و آموزشی است که با هدف تأمین بهداشت و سلامت جامعه راه اندازی شده است و طی نزدیک به ۱۰۰ سال گذشته در کنترل بسیاری از بیماریهای عفونی در کشور و دنیا نقش مهمی ایفا کردهاست.
تهران - ایرنا - نمایندگان و عوامل خبریِ ۳۰ رسانه خارجی از ۱۳ کشور جهان، در جریان فعالیتهای انستیتو پاستور ایران و روند توسعه شبکه آزمایشگاهی کووید ۱۹ در کشور قرار گرفتند.
اخبار مرتبط
-
انستیتو پاستور ایران اعلام کرد:
افزایش ظرفیت تشخیص کرونا ویروس با تحویل و راه اندازی آزمایشگاه جدید
تهران - ایرنا - انستیتو پاستور ایران اعلام کرد: ظرفیت تشخیصی کروناویروس با تحویل و راه اندازی…
-
ظرفیت تست کرونا ایران از دانشگاههای برتر دنیا بیشتر است
تهران- ایرنا- رییس انستیتو پاستور ایران به افزایش ظرفیت تشخیص بیماری کرونا در هفتههای اخیر…
-
اتكا به واكسن ایرانی در دستور كار انستیتو پاستور/تولید بیش از50 محصول
تهران- ایرنا- انستیتو پاستور ایران بیش از 50 محصول تولید می كند كه برخی از آنها به صورت انحصاری…
نظر شما