تست‌های آزمایشگاهی تشخیص کرونا در هرمزگان به ۷۰۰مورد افزایش می‌یابد

بندرعباس - ایرنا - با اختصاص تجهیزات آزمایشگاهی بیشتر از سوی وزارت بهداشت، به زودی تعداد تست‌های آزمایشگاهی تشخیص کرونا در هرمزگان به ۷۰۰ تست در شبانه روز افزایش می‌یابد.

استاندار هرمزگان روز سه شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان اظهار داشت:  با این اقدام می‌توان بیماریابی به هنگام را بهتر انجام داد و ضمن مراقبت و رسیدگی به بیماران، از انتقال بیشتر ویروس کرونا جلوگیری کرد.

فریدون همتی ادامه داد: دولت اعتباری به وزارت بهداشت اختصاص داده که ای این وزارت خانه می‌خواهیم آنرا متناسب با شرایط هر استان توزیع کرده و در این خصوص به استان هرمز گان توجه بیشتری داشته باشد تا با تجهیزات بیشتر و بهتر بتوان مراقبت و رسیدگی‌های لازم را انجام داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: مردم همچنان بیماری کرونا را جدی گرفته و فاصله گذاری اجتماعی را با دقت رعایت کنند و با خودداری از ترددهای غیرضروری برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا در خانه بمانند.

استاندار هرمزگان اشاره کرد: روند ابتلا به این بیماری با اقدام‌های خوب انجام شده در سطح کشور و از جمله هرمزگان کاهش یافته و در کنترل است.

همتی افزود: کنترل و مراقبت‌های بهداشتی با توجه به بازگشایی و شروع پلکانی و تدریجی فعالیت‌ها باید به‌طور جدی انجام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha