۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۱:۵۸
کد خبرنگار: 1371
کد خبر: 83781599
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نام‌نویسی متقاضیان مسکن طرح جامع کریمان در اردستان آغاز شد

کاشان- ایرنا- فرماندار اردستان از آغاز نام‌نویسی از متقاضیان مسکن در این شهرستان در قالب طرح جامع کریمان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

حمیدرضا تاملی عصر شنبه در نشستی با خبرنگاران اردستان تشریح کرد: طرح جامع مسکن کریمان همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در قالب چند مدل در این شهرستان آغاز شد.

وی افزود: هدف در این طرح تامین زمین از سوی دولت و ساخت مسکن از سوی انجمن خیران، به اضافه آورده شخصی و تسهیلات بانکی به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال با کارمزد پنج درصد است.

فرماندار اردستان بیان کرد: به افرادی که زمینی با قابلیت کاربری مسکونی داشته اما توانایی ساخت ندارند نیز کمک خواهیم کرد تا به صورت مشارکتی ساختمان مسکونی برای آنها ساخته شود.

به گفته وی، اولویت بومی بودن و توانایی پرداخت قسط‌ها از جمله شرط‌های نام‌نویسی است و در این طرح به واحدهای نیمه‌ساز نیز برای تکمیل کمک خواهد شد.

تاملی اضافه کرد: افراد متاهل و مجرد بالای ۲۰ سال که زمین دولتی و تسهیلات مسکن دریافت نکرده باشند می‌توانند از مزیت‌های این طرح استفاده کنند.

وی تاکید کرد: محدودیتی برای نام‌نویسی وجود ندارد و ۲ هفته پس از ثبت‌نام، پالایش اطلاعات افراد صورت می‌گیرد و متقاضیان برای تکمیل فرم‌های مربوطه و ارایه مدارک در شهر اردستان به دفتر پیشخوان فرهادیان و در شهر زواره به دفتر پیشخوان صادقی و در شهر مهاباد به خدمات کامپیوتری هانی باید مراجعه کنند.

فرماندار اردستان گفت: این طرح در اردستان به صورت آپارتمانی و در زواره و مهاباد به صورت ویلایی با ۱۰۰ مترمربع زیربنای مفید و در مدت ۲ سال اجرا خواهد شد.

شهرستان ۴۲ هزار نفری اردستان در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha