۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۸:۴۹
کد خبر: 83781707
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری دادگاه بین استانی به صورت آنلاین در هرمزگان

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۸:۴۹
کد خبر: 83781707
برگزاری دادگاه بین استانی به صورت آنلاین در هرمزگان

بندرعباس- ایرنا- رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: با توسعه زیرساخت ها در دستگاه قضایی استان ، امکان برگزاری جلسه های محاکمه بین استانی و اجرای نیابت با بهره گیری از دادرسی الکترونیک و به صورت آنلاین فراهم شده است.

علی صالحی شنبه شب با اعلام این خبر اظهار داشت: دستگاه قضایی هرمزگان به عنوان یکی از استان‌های پیشتاز در استفاده از سیستم‌های نوین ارتباطی، برای حفظ سلامتی ارباب رجوع و همکاران و همچنین شکل گیری یک دستگاه قضایی هوشمند ،توسعه دادرسی الکترونیک و غیرحضوری را مورد توجه ویژه قرار داده و پیگیری می نماید.

وی بیان داشت: در همین راستا برای دومین بار جلسه رسیدگی شعبه نهم دادگاه عمومی حقوقی شهرستان بندرعباس ازطریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: این جلسه رسیدگی با حضور وکلا و شاهدان برگزار شد و خوانده پرونده که در زندان مرکزی یکی از استان‌های شمالی کشور به سر می‌برد از طریق ویدئو کنفرانس در دادگاه شرکت و به ارائه دفاعیات خود پرداخت.

صالحی از صرفه جویی در هزینه ها و زمان و همچنین پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با توجه به ضوابط بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی به عنوان مهمترین مزایای برگزاری دادگاه‌های آنلاین با استفاده از ویدئو کنفرانس نام برد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha