جهادکشاورزی هرمزگان ۶۳۰بسته معیشتی به نیازمندان اهداء کرد

بندرعباس-ایرنا-سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در مراسمی ۶۳۰بسته معیشتی در قالب طرح همدلی و مواسات به نیازمندان آسیب دیده از کرونا اهداء کرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان عصر سه شنبه خطاب به جهادگران این سازمان گفت: مواسات به معنای همدردی و یاری رساندن به دیگران است که جنبه مادی و معنوی دارد و خرسندیم که شما از پیشگامان رزمایش همدلی در استان هستید.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در این مراسم افزود: اگر فرد بخشی از مال یا تمام آن را ببخشد انفاق و یا صدقه داده است ولی زمانی که فرد دیگری را در مال خود شریک و همراه کند، مواسات و همدلی نامیده اند.

وی بیان داشت: اساس رزمایش مواسات و همدلی با فرمان رهبرمعظم انقلاب آغاز شد و گروه های مردمی جهش بزرگتری به آن بخشیدند.

امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: مسابقه در خیرات دستور خداست و این رقابت مومنانه و مخلصانه با افزایش رتبه های ما در پیشگاه پروردگار شکل گرفت.

عبادی زاده تصریح کرد: سابقه جهاد در دوران دفاع مقدس هم پررنگ بوده و امروز نیز قرارگاهی که به فرمان رهبر انقلاب اسلامی راه اندازی شده، یک سرمایه اجتماعی است.

سازمان جهادکشاورزی هرمزگان از ابتدای ماه مبارک رمضان سال جاری با شعار همه با هم جهاد همدلی محبت را گسترش دهیم، بستر مناسبی را برای تحقق نیت خیرخواهانه افراد فراهم کرد که با جمع آوری کمک های نقدی کارکنان، ادارات تابعه و خیران توانست ۶۳۰بسته معیشتی برای کمک به نیازمندان تهیه و توزیع کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha