۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۵۳
کد خبر: 83787598
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جاده هراز فردا جمعه یکطرفه است

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۵۳
کد خبر: 83787598
جاده هراز فردا جمعه یکطرفه است

تهران - ایرنا - فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: فردا جمعه ۲۶ اردیبهشت جاده هراز ساعت ۱۶ از محدوده رودهن به سمت آمل و از ساعت ۱۸ مسیر آب اسک به سمت تهران تا ساعت ۲۲ یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ سیاوش محبی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در جاده های هراز و فیروزکوه نیمه‌سنگین است و پیش بینی می شود که در ساعات پایانی روز به حجم ترافیک افزوده شود.

وی ادامه داد: در مسیرکوهستانی هراز شاهد ترافیک نیمه سنگین از جنوب به شمال  هستیم و روز جمعه مسیر برگشت مسافران از شمال به تهران، ترافیک سنگینی خواهیم داشت.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در مسیرهای هراز و فیروز کوه، خاطر نشان کرد: تردد خودروها با توجه به ترافیک نیمه سنگین جاده های منتهی به استان‌های شمالی به کندی در جریان است.

 محبی اضافه کرد: تاکنون حادثه‌ای در جاده‌های کوهستانی هراز و فیروز کوه گزارش نشده است و تردد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم اما روان در جریان است.

وی ضمن تاکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی، اظهار داشت: ماموران پلیس راهور در تمام ساعات شبانه روز بر تردد خودروها نظارت دارند و از مسافران استان‌های شمالی درخواست و انتظار داریم با پرهیز از عجله و شتاب، مدیریت زمان سفر و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز سفری ایمن داشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha