۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۰:۳۹
کد خبرنگار: 2089
کد خبر: 83789532
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار سمنان: روابط عمومی‌ها رسانه‌مدار باشند

سمنان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: روابط عمومی‌های استان رسانه‌مدار باشند و بسترهای تهیه اخبار را برای اصحاب خبر فراهم کنند.

حبیب‌الله خجسته‌پور عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه روابط عمومی نباید رسانه‌دار بلکه باید رسانه‌مدار باشند، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید بسترهای لازم را برای تهیه، تولید و انتشار خبر توسط اصحاب رسانه براساس رسالت، سیاست‌گذاری و خط مشی‌ها فراهم کنند.

وی بیان کرد: حوزه اطلاع‌رسانی حوزه‌ ظریفی است و برای ارزیابی دقیق این بخش باید شاخص‌های دقیقی نیز تعریف کرد، با توجه به نوین شدن راه‌های ارتباطی به طور قطع تطبیق روابط عمومی‌ها با شرایط جدید زمان‌بر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: با توجه به اختیارات، توانمندی‌ها و فضای عمومی جامعه در مجموع عملکرد روابط عمومی‌های استان قابل قبول است.

وی با اشاره به لزوم نیازسنجی روابط عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی، بیان کرد: آنان اقدامات را براساس این نیازسنجی طراحی و اجرا کنند و چه بسا این موضوع، نیاز برخی از رسانه‌ها باشد.

خجسته‌پور روابط عمومی‌ها را مشاورانی امین و صادق برای مجموعه مدیریتی دستگاه‌های اجرایی برشمرد و ابرازداشت: تبیین عملکرد دستگاه متبوع برای مخاطبان خاص و عام رسالت اصلی روابط عمومی‌ها است و از طرفی مطالبات و خواسته‌های جامعه هدف هر دستگاه را به مقامات دستگاه اطلاع‌رسانی کنند.

وی افزود: امروزه، با توجه به گسترش ابزار اطلاع رسانی، روابط عمومی ها از حالت متکلم  بودن خارج شده و به سمت ارتباطی دوسویه با مخاطبان رفته‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، با تاکید بر اینکه اهالی رسانه به طور قطع یکی از مهم ترین گروه‌های مخاطب هستند،اضافه کرد: این ارتباط دوسویه می‌تواند در زمینه معرفی شرح خدمات و عملکرد دستگاه‌ها و نیز در بیان انتظارات و مطالبات گروه‌های هدف مفید واقع شود.

۲۷ اردیبهشت تا ۲ خرداد هفته ارتباطات و روابط عمومی نام دارد که در روز شمار سال ۹۹ به ترتیب شنبه ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و علم، یکشنبه ۲۸ اردیبهشت روز روابط عمومی و فضای مجازی، دوشنبه ۲۹ اردیبهشت روز روابط عمومی و فضای رسانه‌ای، سه شنبه ۳۰ اردیبهشت روز روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی، چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت روز روابط عمومی و مدیریت بحران، پنجشنبه یکم خرداد روز روابط عمومی و سلامت و جمعه دوم خرداد روز روابط عمومی و جهش تولید نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha