کمک‌های مومنانه نیروی دریایی کنارک به ۹۵۰ بسته رسید

چابهار- ایرنا- کمک‌های مومنانه نیروی دریایی کنارک در ایام شب‌های قدر به ۹۵۰ بسته معیشتی به ارزش هر کدام ۳۰۰ هزار تومان برای خانوارهای محروم ساحل نشین جنوب سیستان و بلوچستان رسید.

مسوول عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی پسابندر دشتیاری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ارتش در محرومیت زدایی و توسعه سواحل مکران همچنان باقوت و صلابت اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

سیدحسن شریفی فر افزود: کمک‌های مومنانه با مشارکت کارکنان پایگاه دریایی پسابندر همزمان با شهادت حضرت علی(ع) در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ادامه داد: با توجه به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت برگزاری رزمایش همدلی برای کمک به آسیب‌دیدگان معیشتی و اقشار ضعیف جامعه، فاز ششم کمک‌های مومنانه با عنوان «همت جوانانه ومشارکت مومنانه»توسط کارکنان پایور پایگاه دریایی پسابندر با توزیع ۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان پسابندر وگواتر اجرا شد.

مسوول عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی پسابندر گفت: رزمایش مهمی در دوران کرونا در کشور به اجرا درآمد و نیروهای مسلح هم در کمک‌های مومنانه موفق عمل کرد و این همدلی برای ما در این نقطه مرزی کشور با توجه به حضور برادران اهل سنت و وحدت بیش از پیش ضروری است.

وی افزود: شاید این بسته‌ها ارزش مادی چندانی نداشته باشند اما ارزش معنوی آنها خیلی زیاد است زیرا همه اقشار مختلف مردم در این مدت سنگ تمام گذاشتند.

شریفی اظهارداشت: دریادلان منطقه سوم نبوت نداجا از همان روزهای آغازین تاکنون پیش قدم و جلودار امور خیریه و خداپسندانه بوده‌اند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha