سه روستای تفتان از برق مطمئن و پایدار بهره‌مند شدند 

زاهدان - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: روستاهای ریگ آباد، یعقوب آباد و موتور احمد ریگی سه روستای شهر تفتان از برق مطمئن و پایدار بهره‌مند شدند.

محمد رئیسی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اعتبار هزینه شده جهت برق‌رسانی به این تعداد روستا حدود ۱۷ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: یک‌هزار و ۳۴۵ متر شبکه فشار ضعیف، ۲۱۰ متر شبکه فشار متوسط و سه دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم پروژه های برق‌رسانی به این تعداد روستا است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه حدود ۹۹ درصد روستاهای این استان از برق مطمئن و پایدار بهره‌مند هستند، گفت: قبل از انقلاب تنها ۳۳ روستا در این استان از برق مطمئن و پایدار بهره‌مند بودند که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این عدد هم اکنون به پنج هزار و ۸۴۰ روستا است.

وی افزود: تمامی روستاهای بالای ۱۰ خانوار سیستان و بلوچستان که کد آبادی دارند کار برق‌رسانی به آن‌ها انجام شده و باقی‌ مانده روستاهای فاقد برق در صورت صدور مجوز خدمات دهی از سوی دستگاه‌های متولی به قید فوریت در برنامه برق‌رسانی قرار خواهند گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha