۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۱۹
کد خبر: 83794800
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روش‌های غیرحضوری پرداخت فطریه و کفارات اعلام شد

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۱۹
کد خبر: 83794800
روش‌های غیرحضوری پرداخت فطریه و کفارات اعلام شد

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه با بیان اینکه امسال کرمانشاهیان می‌توانند به ۶ روش غیرحضوری فطریه و کفارات خود را پرداخت کنند، گفت: شماره گیری کد #۵*۸۸۷۷* از طریق تلفن‌های همراه و واریز وجه نقدی از طریق اپلیکشن‌های بله، بام، سکه، ایوا و سنا از راه‌های پرداخت غیرحضوری فطریه و کفارات است.

محسن رخصی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه در عید سعید فطر امسال بیش از ۲ هزار و ۶۷ پایگاه در مساجد و معابر شهرها و سطح روستاهای استان دایر می شود، افزود: این پایگاه‌ها پیش از نماز عید سعید دایر و تا ظهر روز عید به کار جمع آوری زکات فطره و کفارات مردمی مشغول خواهند بود.

وی ادامه داد: در عید سعید فطر امسال بیش از چهار هزار و ۲۰۰ عامل افتخاری، بسیجی و امدادگران شاغل در کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه به منظور جمع آوری زکات فطره کرمانشاهیان با این نهاد همکاری و مشارکت دارند.

رخصی با تاکید بر اینکه روش های پرداخت غیرحضوری زکات فطره تا چندین روز بعد از عید سعید نیز فعال است و مردم می توانند زکات فطره خود را پرداخت کنند، تصریح کرد: در سال گذشته کرمانشاهیان ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان فطریه و کفارات پرداخت کردند که امیدواریم امسال این میزان با مشارکت بالای مردم افزایش چشمگیری پیدا کند.

۷۸ هزار خانواده با جمعیتی بیش از ۱۸۰ هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد استان کرمانشاه هستند که در سال ۲۰۰ میلیارد تومان کمک هزینه معیشتی به آنان پرداخت می‌شود.